حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
به مناسبت هفته وحدت صورت گرفت؛

برگزاری اجتماع «ذاکران نبوی» در شهر سنندج + تصویر

  • کد خبر : 17765
  • 06 مهر 1402 - 19:44
برگزاری اجتماع «ذاکران نبوی» در شهر سنندج + تصویر
اجتماع بزرگ «ذاکران نبوی» در اولین روز هفته وحدت با همراهی استاد پیام عزیزی خواننده موسیقی عرفانی میلاد خجسته حضرت رسول اکرم(ص) در میدان آزادی سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اجتماع بزرگ «ذاکران نبوی» در اولین روز هفته وحدت با همراهی استاد پیام عزیزی خواننده موسیقی عرفانی میلاد خجسته حضرت رسول اکرم(ص) در میدان آزادی سنندج برگزار شد.

استاندار کردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت، سنندج را دیار عاشقان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت و مظهر ارادت به محضر ختمی مرتبت پیامبر اکرم(ص)  توصیف کرد و اجتماع عظیم امروز به بهانه میلاد نگین خلقت، بهترین و برترین مخلوق بشریت، سراسر نور و رحمت را به مردم مومن و ایمان‌دار استان کردستان، تبریک گفت.

زارعی کوشا هفته وحدت را بسترساز انسجام امت اسلامی عنوان کرد و گفت: این هفته مبارک مظهر همبستگی ملی و اسلامی و تجلی حضور یکپارچه مسلمین است.

وی خود را خادم همه مردم اعلام کرد و با اظهار خرسندی یاد آور شد:  به فضل الهی امسال، سال شکوفایی پروژه‌های عمرانی در کردستان است.

وی با اشاره به حل مشکل و دغدغه ۱۰ ساله مردم سنندج بابت آب شرب شهری، اذعان کرد: بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه که در تاریخ عمرانی کردستان بی سابقه است، امسال افتتاح خواهد شد.

طبق اظهارات استاندار کردستان، پروژه راه‌آهن تنها یکی از کلان پروژه‌هایی است که طی یکی دو هفته آینده بهره‌برداری و به مردم کردستان تقدیم خواهد شد

در این برنامه علاوه بر مدیحه‌سرایی خواننده موسیقی عرفای استاد پیام عزیزی، گروه های مولودی خوان سطح شهر سنندج نیز هرکدام قطعه‌ای در وصف خاتم پیامبران(ص) تقدیم کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17765
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.