حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6
یاداشت:

برپایی نمازی که جبهه مقاومت را احیا کرد

  • کد خبر : 9539
  • 04 اردیبهشت 1402 - 7:47
برپایی نمازی که جبهه مقاومت را احیا کرد
بعد از راهپیمایی شکوهمند روز قدس حضور نمازگزاران شیعه و سنی در سراسر کشور در نماز عید سعید فطر مشت دیگری بر دهان یاوه گویان این انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، بعد از راهپیمایی شکوهمند روز قدس حضور نمازگزاران شیعه و سنی در سراسر کشور در نماز عید سعید فطر مشت دیگری بر دهان یاوه گویان این انقلاب بود.

 

در برپایی نماز عید فطر مردم در سراسر ایران عزیز به تمامی دشمنان بدخواهی که در کمین شکست این انقلاب نشسته اند یک بار دیگر نشان دادند که هیچ قدرتی توان مقابله با وحدت معنوی این ملت را ندارد.

 

شکوه و نمایش آن همه معنویات در ایران اسلامی که توسط مردم مومن و روزه دار رقم خورد خشم دشمنان را یک بار دیگر برانگیخت چرا که هر صف از آن همه جمعیت خود گویای صلابت و ایستادگی مردم انقلاب در مقابل دشمنان شکست خورده بود دشمنانی که در صدد هستند تا جوانان ما را با استفاده از جنگ نرم و اشاعه فرهنگی پوچ، به سمت انحرافات اخلاقی بکشانند اما حضور گسترده جوانان ما در مراسمات مذهبی شب قدر و حضور در مساجد و تکایا و برپای باشکوه نماز عید فطر بار دیگر نشان از عمق اخلاص و باورهای جوانان این انقلاب داشت که تمامی دشمنان را انگشت به دهان و سر در گم کرد.

 

روز عید فطرهمه با هر عقیده و نگرش سیاسی در صف‌های به هم پیوسته نماز عید فطر به اقتدای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای حضور پیدا کردند تا  گوشه ای از سرمایه عظیم معنوی و انسانی ایران عزیز را در برابر دیده جهانیان، چه دوست و چه دشمن به منصه ظهور برسانند.

 

حضور در راهپیمایی روز قدس و برپایی شکوهمند عید سعید فطر به واسطه مردم ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر رفراندومی به یادماندنی برای تثبیت استمرار و حاکمیت اسلام و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

 

امیدواریم مسئولین این انقلاب قدر چنین مردمانی را بیشتر از هر وقت بدانند و با اقتدا به سخنان مقام معظم رهبری و بهره برداری از آن با همکاری هم گره از مشکلات و معضلات اقتصادی   مردم باز کنند، چرا که این ملت شریف شایسته بهترین خدمت ها هستند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9539
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.