حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

اساتید بسیجی دانشجویان را با جریان انقلاب همراه کنند

  • کد خبر : 12561
  • 31 خرداد 1402 - 9:25
اساتید بسیجی دانشجویان را با جریان انقلاب همراه کنند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: تربیت نیروهای بسیجی و همراه‌سازی دانشجویان با جریانات انقلاب از وظایف اصلی اساتید بسیجی ما است چرا که باید اهداف و دستاوردهای انقلاب و هدف دشمن برای نسل امروزی توسط اساتید تبیین و بازگو شود.

یه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار سید صادق حسینی  فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، پیش‌ از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ۳۱ خردادماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید که در دانشگاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت «رزگار تبیره» یکی از نیروهای سپاه در درگیری با ضدانقلاب، اظهار داشت: باید هر کدام شناخت مختصری از شهید چمران داشته باشیم، چرا که این شهید بزرگوار نخبه معروف جهانی و عارفی برجسته و به تمام معنا بود.

سردار حسینی با بیان اینکه شهید چمران در راه خدا جهاد می‌کرد و به طور مداوم در جنگ شرکت داشت و تامین امنیت برای مردم را به آسایش شخصی خود ترجیح میداد افزود: این شهید گرانقدر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری داشت و هر آنچه که در توان داشت در راه اخلاص و دفاع از کشور در طبق اخلاص گذاشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه حضور شهید چمران در تمام صحنه های انقلاب نشان از مستثنی بود وی داشت گفت:رشادت‌های شهید چمران نشات گرفته از نبوغ فکری و خلاقیت وی بود،  و همین امر باید در وجود اساتید ما باشد تا چراغ حرکت برای دفاع از انقلاب برای همیشه روشن و در جهان پیشرو و اثرگذار باشید.

وی عنوان داشت: تحولات اتفاق افتاده در جهان امروز همگی به نفع این انقلاب و نظام است چرا که قدرن نرم ما به شرق و غرب دنیا نفوذ کرده است.

وی خاطر نشان کرد: تربیت نیروهای بسیجی و همراه‌سازی دانشجویان با جریانات انقلاب از وظایف اصلی اساتید بسیجی ما است چرا که باید اهداف و دستاوردهای انقلاب و هدف دشمن برای نسل امروزی توسط اساتید تبیین و بازگو شود.

سردار حسینی بر ضرورت تقویت وحدت و انسجام و تلاش برای پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و بیان کرد: ما می‌توانیم به قله‌های موفقیت برسیم، زیرا کشور ما در ۴۰ سال گذشته ثابت کرده است که این ظرفیت را داریم.

وی گفت: دشمن این روزها مدام به دنبال ترویج ایجاد ناامیدی و کمرنگ کردن اقدامات انجام شده هستند است که باید این توطئه‌ها  با هوشیاری به جوانان فهمانده و خنثی شود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر بیان داشت:امنیت پایدار در کشور و استان کردستان برقرار است، و در سایه این امنیت کوچکترین تحرک را سخت پاسخ می دهیم.

بازگویی توطئه‌های دشمن

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با هشدار اینکه دشمن مدام در صدد است که جلوی پیشرفت کشورمان را بگیرد، خاطرنشان کرد: وارونه‌ نشان دادن واقعیات و انحراف افکار جوانان و مسئولان، کتمان‌سازی واقعیات و جنگ ترکیبی شناختی و عملیاتی و تاکتیکی از اهداف دشمن بوده که دنبال می‌کنند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر عنوان داشت: دشمن سال گذشته با تمام امکانات و تجهیزات جهت ضربه به کشور و استانمان پای کار آمدند، اما شکشت خوردند چرا که فهمی از توانمندی‌هایمان نداشتند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ایجاد شبهه‌آفرینی، تحریف اندیشه‌ها و تخریب نهادهای انقلابی از دیگر اهداف دشمن خواند و عنوان کرد: جمهوری اسلامی این قدرت را داد که از کل کشور دفاع کند، ما در خارج از مرزهای فیزیکی شاهد توسعه و اقتدار هستیم. کسانی که در گذشته شمشیر به دست و بر علیه کشورمان تحرکات داشتند امروزه درخواست مذاکره دارند که این قدرت نظام را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: برای ایجاد این وضعیت و اقتدار، شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده‌ایم که باید این‌ جایگاه را حفظ کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه امسال انتخابات مهمی را پیش‌رو داریم، گفت: مشارکت بالای مردم قدرت نرم‌ مردم را به منصه ظهور می‌رساند، باید همه با هم برای ایجاد مشارکت بالا در انتخابات امسال تلاش کنیم.

در پایان این مراسم از خانواده شهید غلامرضا بامدی شهید امنیت و تعدادی از اساتید برجسته تجلیل به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12561
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.