حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:

برخی از سلبریتی ها و جریانهای سیاسی در زمین دشمن توپ می زنند

  • کد خبر : 3862
  • 20 آذر 1401 - 14:41
برخی از سلبریتی ها و جریانهای سیاسی در زمین دشمن توپ می زنند
منتشلو کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخی از سلبریتی‌ها و چهره‌های فوتبالی و سینمایی به عنوان بازوی قوی رسانه‌های معاند ظاهر شدند و از آب گل‌آلود ماهی گرفتند.

جعفر منتشلو کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور ضمن محکوم کردن اینگونه اقدامات ساختار شکنانه که توسط معاندین قسم خورده کشور طراحی شده و به معرض اجرا درآمده است نقش برخی از سلبریتی ها وجریانهای سیاسی را ادامه دار بودن این اقدامات هنجارشکن حتمی دانسته و خواستار برخورد قاطع و دقیق قوه قضاییه با آنان شد.

وی در ادامه افزود: پس از انقلاب تاکنون، دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، همواره سعی داشته اند تحریم و اغتشاش را در یک راستا پیش ببرند و این امر نیز نیاز به سند و مدرک ندارد چرا که در این مدت طبیعتا، سیاست تحریم های حداکثری توسط آنها یک سیاست شکست خورده است و نتوانستند با این ابزار به اهداف شوم خود برسند لذا دیدیم که از سال ۸۸ با ایجاد درگیری داخلی سعی کردند بار دیگر شانس خود را امتحان کنند.

وی گفت: دشمنان فتنه ۸۸ را با رمز(تقلب) پیش بردند و فتنه اخیر را با رمز (حجاب) اما غافل از این که بصیرت با اندیشه قاطبه مردم آمیخته است و تحت تاثیر جریان های معاند قرار نمی گیرند.پس آنان بدانن که این فتنه نیز بگذرد و روسیاهی برای آنان خواهند ماند.

منتشلو اضافه کرد: در دشمنی دشمنان که شکی نیست اما سوال بزرگی که در ذهن مردم در این گونه حوادث و اتفاقات نقش می بندد این است که چرا برخی از سلبریتی ها و جریان های سیاسی در زمین دشمن توپ می زنند و چه نفعی از بر هم زدن آرامش کشور می برند. جالب است کلیدواژه سلبریتی ها همیشه مردم است، ادعا دارند همیشه از مردم خط می گیرند و صدای مردمند اما تجربه ثابت کرده که عملشان با گفته هایشان یکی نیست.

این کارشناس مسایل سیاسی تاکید کرد: برخی از سلبریتی‌ها و چهره‌های فوتبالی و سینمایی به عنوان بازوی قوی رسانه‌های معاند ظاهر شدند و از آب گل‌آلود ماهی گرفتند.

وی در ادامه بیان داشت: آنها که شهرت و اعتبار خود را در پرتو امنیت برآمده از خون شهداء در این کشور و با امکانات دولت جمهوری اسلامی بدست آوردند و همه وجود خود را مدیون نظام اسلامی هستند، نمک خوردند و نمکدان را شکستند.

منتشلو در پایان گفت: نمی‌توان گفت آنها جوگیر و هیجانی شدند و مردم را تحریک کردند بلکه این افراد که خود را عاقل و فهمیده می‌دانند چگونه متوجه نیستند که همه این بساط بنابر صدها تجربه قبلی، از سوی دشمنان طی سناریوهایی طراحی شده و بمورد اجراء گذارده می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3862
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.