حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

بخش سلامت در خدمت زائران حسینی قرار می‌گیرد

  • کد خبر : 14711
  • 10 مرداد 1402 - 9:05
بخش سلامت در خدمت زائران حسینی قرار می‌گیرد
مدیرگروه کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌‎ای مرکز بهداشت سنندج گفت: هر ساله با فرا رسیدن اربعین رعایت موازین بهداشتی و توجه به سلامت زائران در دستور کار مرکز بهداشت سنندج قرار می‌گیرد و توصیه‌های لازم به موکب‌داران ابلاغ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، رامین خوش‌نیت، مدیرگروه کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ایی مرکز بهداشت سنندج دیروز، ۹ مرداد در بازدید فرماندار سنندج از محل‌های برپایی موکب‌ها گفت: هر ساله با فرارسیدن ماه محرم و حضور زائران کربلای معلی و برپایی موکب‌های حسینی لزوم نظارت بر رعایت موازین بهداشتی و توجه به سلامت زائران حسینی در این ایام در دستور کار این مرکز قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اعمال حساسیت و نظارت ویژه توسط بازرسان بهداشت محیط این مرکز در این محل‌ها به جهت رعایت صددرصدی پروتکل‌های بهداشتی در اولویت ویژه قرار دارد.

مدیر گروه کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌‎ایی مرکز بهداشت سنندج بیان کرد: برپایی این موکب‌ها با هدف استقبال از زائران اربعین حسینی و کربلای معلی در مسیرهای جنب فرودگاه، راهدارخانه گردنه صلوات‌آباد و میدان امام رضا(ع) در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به منظور بررسی وضعیت موجود از نظر تأمین آب آشامیدنی، دسترسی به سرویس‌های بهداشتی، دفع بهداشتی فاضلاب، تأمین امنیت و روشنایی و امکان اسکان زائران در صورت نیاز هماهنگی لازم با ادارات برای ساماندهی و تأمین شرایط لازم بهداشتی انجام گرفت.

خوش‌نیت با اشاره به حضور فرماندار شهرستان سنندج به همراه مدیران ادارات ذیربط در محل برپایی موکب‌های حسینی یادآور شد: تأکیدات لازم فرماندار و رؤسای ادارات سطح شهرستان سنندج در خصوص رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و امور رفاهی زائران به مسئولان موکب‌ها ابلاغ  شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14711
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.