حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

بانه به گروه شهرهای زرد(نسبتاً پر خطر) کرونایی کردستان پیوست

  • کد خبر : 2758
  • 21 آبان 1401 - 10:06
بانه به گروه شهرهای زرد(نسبتاً پر خطر) کرونایی کردستان پیوست
در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(۲۰ آبان ماه جاری)، بانه و دهگلان دارای رنگ کرونایی زرد(نسبتاً پرخطر) و بقیه شهرستان های استان کماکان در وضعیت رنگ آبی(عادی) باقی مانده اند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، بهرام کندایی ضمن اعلام این خبر گفت: در مقایسه با رنگ بندی هفته گذشته که فقط دهگلان زرد رنگ بود، بانه از آبی به رنگ زرد درآمده و بنابراین در رنگ بندی اخیر شهرستان های زرد کرونایی کردستان از ۱ به ۲ افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: بر پایه آخرین به روز رسانی ها بر اساس موارد ابتلا، بستری در بخش و نیز مراقبت های ویژه کرونایی و موارد فوتی، شهرستانهای بیجار، سروآباد، سقز، سنندج، دیواندره، قروه، کامیاران و مریوان رنگ آبی(بی خطر) و شهرستان های بانه و دهگلان وضعیت زرد(نسبتاً پرخطر) را به خود گرفته اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تصریح نمود: بر طبق آخرین نقشه کرونایی کشور (۲۰ آبان ماه جاری)، تعداد شهرهای قرمز از ۱ به ۰ و نارنجی نیز از ۱۲ به ۷ کاهش پیدا کرده است و ۱۸۰ شهرستان وضعیت زرد(نسبتاً پرخطر) و ۲۶۱ شهرستان نیز در وضعیت آبی(عادی) قرار گرفته اند.

دکتر کندایی بیان کرد: جهت پیشگیری و مقابله مؤثر با این بیماری، لازم است مردم با هوشیاری در جهت مقابله با افزایش شیوع بیشتر در استان اقدام نمایند.

وی با اشاره به افزایش شیوع بیماری های تنفسی در استان، در توصیه‌ای ابراز داشت: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم رعایت پروتکل های بهداشتی را برای پیشگیری از افزایش نشر ویروس‌های این قبیل بیماری ها به ویژه COVID۱۹، سرماخوردگی و آنفلوآنزا در استان جدی گرفته و همچنان رعایت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2758
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.