حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان:

بازگشایی معبر «مرزی مله‌خورد» موجب ایجاد اشتغال می‌شود

  • کد خبر : 22456
  • 27 آبان 1402 - 7:50
بازگشایی معبر «مرزی مله‌خورد» موجب ایجاد اشتغال می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: رفع مشکلات زیرساختی و بازگشایی معبر «مرزی مله‌خورد» به رونق تولید و ایجاد اشتغال در نقاط مرزی روستای دزلی و سروآباد منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، علی نوری عصر جمعه در بازدید از معبر کولبری مله خورد و پایگاه‌های مرزبانی شهرستان سروآباد با اشاره به ظرفیت و پتانسیل معبر مله خورد در روستای دزلی شهرستان سروآباد گفت: این معبر با توجه به مسافت کم با اقلیم کردستان عراق ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای مبادلات مرزی دارد و بازگشایی آن می‌تواند به رونق منطقه کمک شایانی کند.

وی افزود: پیرو دستور اکید رییس جمهور محترم و وزیر کشور در سفر دومشان به استان کردستان مبنی بر بازگشایی معابر مرزی و کولبری و همچنین دستور اکید استاندار کردستان و درخواست فرماندار سروآباد امروز از معبر مله خورد این شهرستان در روستای دزلی بازدید کردیم.

نوری بیان کرد: زیرساختی که در این منطقه باید فراهم شود، بحث جاده است که باید هرچه سریع‌تر مشکلات این حوزه برطرف شود تا با حل مشکلات زیرساختی این منطقه هرچه سریع‌تر این معبر مرزی هم بازگشایی شود.

وی اضافه کرد: قطعاً با رفع مشکلات زیرساختی و بازگشایی این معبر مرزی شاهد رونق و اشتغالزایی در نقطه صفر مرزی برای ساکنان سروآباد خواهیم بود.

معاون اقتصادی استانداری کردستان همچنین در این بازدید بر لزوم حل مشکلات پاسگاه‌های مرزبانی تاکید کرد.

فرماندار سروآباد نیز با اشاره به ظرفیت این معبر کولبری گفت: بدون تردید بازگشایی این معبر کولبری در رونق و شکوفایی شهرستان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

حسن زارعی بازگشایی این معبر را از مطالبات مردم سروآباد خواند و خواستار پیگیری مشکلات زیرساختی این معبر برای بازگشایی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22456
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.