حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

بازداشت مروج بی‌اخلاقی در فضای مجازی کردستان

  • کد خبر : 12282
  • 25 خرداد 1402 - 7:28
بازداشت مروج بی‌اخلاقی در فضای مجازی کردستان
رئیس پلیس فتای کردستان از بازداشت فردی با ترویج مسائل غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی در فضای مجازی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی پلیس، سرهنگ مهدی دانش‌پور از بازداشت فردی با ترویج مسائل غیر اخلاقی و مغایر با شئون اسلامی در فضای مجازی کردستان خبر داد و اظهار داشت: این جوان ۲۵ ساله در پی رصد مستمر فضای سایبری توسط کارشناسان پلیس فتای استان دستگیر و روانه زندان شد.

رئیس پلیس فتای استان کردستان اقدامات غیر اخلاقی از جمله دوست‌یابی، همسر یابی، انتشار تصاویر افراد و فروش اطلاعات شخصی را از اتهامات این فرد دستگیر شده ذکر کرد و گفت: پلیس به صورت شبانه‌روزی فضای مجازی و حقیقی را تحت کنترل داشته و با افرادی که تحت برهم زدن فضای آرامش و آسایش شهروندان را داشته باشند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

وی از اجرای طرح عملیاتی در برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی استان کردستان خبر داد و تصریح کرد: این اقدام بر اساس مطالبات مردمی و به ویژه کاربران فضای سایبری است.

دانش‌پور؛ اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی، ترغیب به بی‌حجابی، تن‌نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاق و پیکر تراشی مصادیق مجرمانه است و برابر قانون با کسانی که در این راستا فعالیت کنند، برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتای استان کردستان به مروجان ناهنجارهای اجتماعی در فضای مجازی هشدار داد: تمامی تحرکات هنجارشکنان اجتماعی در فضای مجازی تحت کنترل پلیس است. شهروندان و کاربران فضای مجازی در صورت هر گونه کلاهبرداری و اگر امکان مراجعه حضوری برای آنان وجود ندارد، می‌توانند از طریق وب ‌سایت پلیس فتا به نشانی www.CyberPolice.ir، شکایت خود را ثبت و خواستار تحقیقات پلیسی باشند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12282
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.