حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
امام جمعه سنندج:

بازخوانی جنایات آمریکا روحیه دشمن‌شناسی را زنده نگه می‌دارد

  • کد خبر : 13044
  • 11 تیر 1402 - 8:12
بازخوانی جنایات آمریکا روحیه دشمن‌شناسی را زنده نگه می‌دارد
رستمی امام جمعه شهرستان سنندج گفت: بازخوانی جنایات آمریکا علیه ملت بزرگ ایران، روح بصیرت و دشمن شناسی را در جامعه انقلابی و نسل جوان، زنده نگه خواهد داشت.

ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار خبری تحلیلی کُردتودی، اظهار داشت: نقش و جایگاه روحانیت در میان مردم غیر قابل انکار است، لذا دشمنان برای آسیب رساندن به نقش و جایگاه روحانیت به کارهای دور از اخلاق علیه آنها در میان مردم پرداخته تا به وسیله‌ی تخریب روحانیت به انقلاب اسلامی ایران، ضربه و آسیب وارد کنند.

ماموستا رستمی خاطر نشان کرد: در دنیای امروز که دست‌های ناپاک و نامحرم می‌خواهند با ایجاد تفرقه و جدایی در میان مسلمانان به اسلام ضربه بزنند برای مقابله با این نقشه شوم باید به قرآن و دستورات آن برگردیم که این کار باید توسط روحانیون صورت پذیرد.

وی بیان داشت:  تفکری که به وسیله غرب ترویج می شود با تعبیرها و تفکرات دین اسلام و انقلاب اسلامی در تعارض است و باید بازخوانی عملکرد جنایتکارانه استکبار در تمامی ابعاد ظاهر و پنهان آن به تبین خصومتهای پایان ناپذیر امریکا علیه ملت های آزاده سر داده شود تا چهره واقعی دشمنان اسلام و انقلاب آشکار شود.

امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به اینکه  تمام مبارزات و آشوب‌هایی که علیه کشورهای اسلامی شکل می‌گیرد و مسلمانان زیادی را به خاک و خون میکشاند، به آمریکا باز می‌گردد افزود: در هر نقطه از جهان اگر یک مسلمان آسیب ببیند پیکره اسلام آسیب می‌بیند لذا همه باید با وحدت در برابر دشمنان بایستیم.

ماموستا رستمی گفت: کار استکبار جهانی از گذشته تا کنون در تمام دنیا جنایت و آدم‌کشی بوده است و دستان پلیدشان به خون بسیاری از انسان‌های بی‌گناه آلوده است و در این میان به شهادت رساندن روحانیون گرانقدر اسلام از این بحث مستثنی نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که حضرت امام(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و در طول تاریخ همواره سعی کرده تمام منابع انسانی و سرمایه های بشریت را برای خود جمع و مردم سایر نقاط جهان را برده خود سازد.

ماموستا رستمی با بیان اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، اظهار کرد: حقوق بشر از مهم‌ترین دستاوردهای است که قدرت های بزرگ از آن برای تحت فشار و سیطره بر منابع مادی و معنوی کشورهای دیگر استفاده می‌کند که به اهداف سلطه گرایانه خود دست یابند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13044
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.