حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

ایران ما ایرانی قوی است و ما خود را فدایی و خادم ملت ایران می‌دانیم

  • کد خبر : 16883
  • 23 شهریور 1402 - 16:20
ایران ما ایرانی قوی است و ما خود را فدایی و خادم ملت ایران می‌دانیم
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه ایران ما ایرانی قوی است، گفت: ما هیچوقت ملت خود را تنها نخواهیم گذاشت و خود را خادم این ملت می‌دانیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از بطن همین انقلاب و از بطن این مردم است وظیفه خود می‌داند که هر جا رهبر انقلاب تشخیص دادند برای کمک به مردم در صحنه باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی سردار امان‌الله گشتاسبی در دیدار با ماموستایان و طلاب علوم دینی شهرستان سقز با بیان اینکه عقبه ملت ایران یک عقبه بسیار با ارزش است، اظهارداشت: ملت ایران متشکل از مردمانی با فرهنگی ناب، بزرگ و اقوامی نجیب است که در طول تاریخ ایران زندگی کرده‌اند و ۹۵۰ سال پیش از اسلام نیز به خدای یکتا باور داشته‌اند.

 

وی افزود: بر اساس آيات الهی حاکمیت این عالم برای اسلام است که خداوند پیامبر رحمت، پیامبر امین و بزرگ را تقدیم این عالم کرد و بخش اعظمی از مردم این جهان به فرهنگ وسنت و روش پیامبر اسلام ایمان پیدا کردند و اسلام عزیز در سراسر جهان گسترده شد.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: ما امروز به مسلمان بودن خود و به باورهای دینی خود و به ارزش‌های دینی خود افتخار می‌کنیم و برای اسلام عزیز جان خود را فدا می‌نمائیم

 

به گفته گشتاسبی اگر به تاریخ چند صدساله خود بازگردیم اوج مظلومیت ملت ایران را در دوران شاهان ستمکاری می‌بینیم که هر جا بدبختی و فساد ایجاد شد و در ایران پهناور ما جنگی رخ داد کشور را در اختیار دشمن قرار دادند

 

وی ادامه داد: بعد از هزار و ۴۰۰ سال از صدراسلام، یک روحانی یک عالم دینی و یک مرجع دینی مثل امام راحل به فریاد اسلام عزیز رسید و امروز امامین انقلاب ما برای پاسداری از اسلام مجاهدت کردند و دیدیم که مردم ایران اسلامی از شیعه و سنی لبیک گوی امامین انقلاب بودند.

 

وی بیان داشت: در طول این سالها هر جا انقلاب ما یک حرکتی کرد و یک افتخاری آفرید و هر جا تلاش کرد که ملت‌های عالم بیدار شوند دنیای استکبار هراسان و نگران شد چرا که امروز و در تاریخ همه ملت‌های عالم به ویژه ملت مسلمان ما همیشه بین حق و باطل مجادله بوده و این مجادله باعث شده همیشه دشمنان ما از این هیمنه و عظمت انقلاب اسلامی در هراس باشند.

 

گشتاسبی افزود: چگونه پس از ۴۴ سال آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و معاندین ادعای دوستی با ایرانیان را دارند، در حالی که عامل شهادت ۲۰۰ هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس هستند؟

 

وی ادامه داد: چرا کشور ما را در این سال‌ها تحت فشار قرار داده بودند و حالا چگونه دلسوز ما شده‌اند و می‌خواهند به ما آزادی دهند؟

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمنان بدانند که ما با رهبری امام خمینی(ره) و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، آزادی و استقلال خود را ۴۴ سال پیش به دست آوردیم.

 

وی افزود: روزگاری در همین ایران در نیروهای مسلح ما بیش از ۶۰ هزار نظامی آمریکایی مستقر بودند که برای ما تعیین تکلیف می‌کردند

 

گشتاسبی خطاب به سران آمریکایی و اروپایی گفت: آمریکایی‌ها اگر راست می‌گویند، بلایایی که در خاورمیانه ایجاد کرده‌اند را برطرف کنند و مصیبتی که برای عراق و افغانستان و سوریه و یمن و بیش از ۷۰ سال است برای فلسطین رقم زده‌اند را جبران کنند.

 

وی با اشاره به لزوم خدمت مضاعف مسئولین تصریح کرد: ما در خانواده خود انقلاب کرده‌ایم و بسیاری از فشارهایی که ایجاد شده است را میپذیریم و مسئولین ما باید شبانه‌روزی به دنبال خدمت به مردم باشند.

 

گشتاسبی بیان داشت: ما با هیچکس تعارفی نداریم، هر کس که برای مردم خادمی کرد و به میدان آمد و نوکری کرد ما هم به او کمک می‌کنیم و هر کس که برای مردم فخرفروشی کرد او از نظر ما کارش با انقلاب و اسلام جداست که در طول تاریخ از این نوع لرزش‌ها هم داشته‌ایم.

 

 

وی با بیان اینکه ما خود را فدایی و خادم ملت ایران می‌دانیم، افزود: ما باید برای کشور خود تلاش کنیم و بهترین امکانات و بهترین سرمایه را برای کشور خود ایجاد نمائیم

 

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر کردستان با تاکید بر اینکه وظیفه همه ما است که در خدمت اسلام و قرآن باشیم، افزود: چرا امروز دشمنان ما، قرآن ما را به آتش می‌کشند ! آیا این افراد دلسوز ما هستند؟

 

وی ادامه داد: این جماعت از قرآن و اسلام در هراس هستند و به دنبال دشمنی می‌باشند و نفوذ در قومیت‌ها، ایجاد تفرقه، دلسرد نمودن مردم، پراکندگی، جنگ روانی و … را در دستور حربه‌های خود قرار داده‌اند.

 

به گفته وی ما امروز در رابطه با اصول انقلاب وظیفه سنگینی داریم و با کسی تعارفی در این خصوص نخواهیم داشت.

 

وی تاکید کرد: ما باید هوشیارانه و هوشمندانه عمل کنیم و به فضل خدا می‌توانیم و امروز می‌بینید هر جا آمریکایی‌ها هستند، ما هم هستیم چرا که ملت ایران از مظلومان عالم دفاع می‌کند و دشمن این را نمی‌خواهد در حالی که این روش پیامبر ما است که در برابر ظلم بایستیم.

 

وی با بیان اینکه ایران ما ایرانی قوی است، گفت: ما هیچوقت ملت خود را تنها نخواهیم گذاشت و خود را خادم این ملت میدانیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از بطن همین انقلاب و از بطن این مردم است وظیفه خود می‌داند که هر جا رهبر انقلاب تشخیص دادند برای کمک به مردم در صحنه باشد.

 

وی به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در دورترین نقاط کشور اشاره نمود و گفت: امروز در نقطه صفر مرزی هنگه ژال گازرسانی شده است و می‌بینیم که تمامی روستاها از بیشترین امکانات برخوردار هستند که این پیشرفت‌ها از برکات انقلاب اسلامی است

 

وی با بیان اینکه با وجود تمام پیشرفت‌ها حتما کمبودهایی نیز وجود دارد افزود: ملت عزیز ما و مردم استان کردستان شایسته خدمت هستند و این وظیفه مسئولین است، اما باید بدانیم که ۴۴ سال است کشور ما تحت سخت‌ترين تحریم‌ها بوده است

 

وی با بیان اینکه استان کردستان مرکز نعمات الهی است، به محرومیت استان سیستان و بلوچستان تا پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره نمود و بیان داشت: تا قبل از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در هزار و ۴۰۰ کیلومتر مرز جاده‌ای در استان سیستان و بلوچستان جاده آسفالت نداشته‌ایم و مردمی که سال‌ها بود در کپرها زندگی کرده‌ بودند، امروز به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر جاده مرزی سیستان و بلوچستان آسفالت شده و روستاها از برق، امکانات، خانه بهداشت، مدارس و پروژه‌های خانه‌سازی ‌بهره‌مند شده‌اند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی در عین حال که مظلوم است، مقتدر است، گفت: مردم استان ما آگاه هستند اما نباید اجازه بدهیم جنگ روانی دشمن بر جوانان اثر بگذارد و باید بزرگترها برای فرزندان خود این مسائل را شرح دهند و برکات انقلاب اسلامی را تشریح کنند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16883
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.