حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6
در گفتگو با کارشناس مسائل سیاسی؛

ایجاد فتنه و اغتشاش یکی از روش های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است

  • کد خبر : 4208
  • 07 دی 1401 - 8:59
ایجاد فتنه و اغتشاش یکی از روش های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است
احمدی کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی از روش های دشمن برای ضربه زدن به این انقلاب ایجاد فتنه و اغتشاش می باشد که در فتنه ۸۸ با صحنه گردانی یک جریان سیاسی داخلی آغاز و تا امروز و با شکل دهی جنگ ترکیبی ادامه پیدا کرده است.

محد احمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به علت آنکه داعیه دار حکومت اسلامی بوده و در برابر ظالمین عالم ایستاده، همواره با دشمنی استکبار جهانی روبرو بوده است. در طول بیش از چهار دهه عمر انقلاب دشمنان از هرگونه اقدام نظامی ،سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و امروز هم با جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و با هدف توقف نمودن انقلاب دریغ نکرده اند.

 

احمدی بیان داشت: ایجاد تفرقه قومی، جنگ تحمیلی، تحریم و محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی بخشی از راهبردهای دشمن به منظور براندازی جمهوری اسلامی ایران بوده است و با وجود ناکامی های مختلف در ضربه زدن به ایران هرگز دست از دشمنی بر نداشته و هر بار با تغییر روش حرکت جدیدی را آغاز کرده است .

 

وی افزود: یکی از روش های دشمن برای ضربه زدن به این انقلاب ایجاد فتنه و اغتشاش می باشد که در فتنه ۸۸ با صحنه گردانی یک جریان سیاسی داخلی آغاز و تا امروز و با شکل دهی جنگ ترکیبی ادامه پیدا کرده است.

احمدی  گفت: در سطح بین المللی پس از فتنه ۸۸ غرب به صحنه گردانی آمریکا اقدام به تشدید تحریم های اقتصادی با صدور قطعنامه ۱۹۲۹ نمود که پایه فنی و حقوقی  تمام تحریم های بعدی شد و در واقع شروع تحریم های بانکی و فروش نفت بعد از فتنه ۸۸ و پس از خیانت عده‌ای شکل گرفت، که تا به امروز کشور درگیر آن است، صدمه بعدی فشار و هجمه به بهانه های حقوق بشری بعد از این فتنه ها بود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: بعد از فتنه ۸۸ و در اغتشاشات  در چند ماه گذشته آمریکا و اروپا با بهانه های حقوق بشری به دنبال جوسازی رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران بودند و با مطرح کردن عدم رعایت حقوق زنان به دنبال فشار و تخریب وجه ایران هستند و برای انزوای ایران در نهاد ها و سازمان های بین المللی تلاش می کنند.

 

وی افزود: دشمن در هر دو فتنه به دنبال تضعیف ایران قوی بود و برایش قومیت ،جنسیت مذهب و غیره دستاویز،ابزار و بهانه ای بیش نبود چرا که آنها به فکر تکه تکه کردن ایران ، سوریه سازی و لیبی سازی بودند و برای این هدف شوم از مزدوران و گروهک های بدسابقه آشکارا استفاده کرد و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نکردند تا حدی که برخی از خباثت های اینان از داعش هم سر نزده بود!!

 

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: در جنگ احزاب اخیر نیز مردم شریف ایران از همان ابتدا دست دشمن را خواندند و با اینکه نارضایتی و اعتراض زیاد به برخی عملکرد ها از جمله وضعیت معیشتی داشتند دشمن را ناکام گذاشتند و به هیچ وجه با سربازان مزدور دشمن همراهی نکردند و اینجاست که مسئولین باید قدر اینچنین ملت کم نظیری را بدانند و با تلاش بی دریغ و بی منت برای خدمت به این مردم فهیم سر از پا نشناسند و با جهاد شبانه روزی به دنبال برطرف کردن کاستی های متعدد انباشت شده از گذشته باشند چرا که این مردم همواره ثابت کرده اند پای انقلاب و وطن ایستاده و در این راه هزینه داده اندو برای حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی تمام قد ایستاده و دشمنان را ناکام گذاشته اند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4208
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.