حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان خبر داد:

اوقات فراغت ۴۳۰ دانش آموز دارای نیاز ویژه کردستانی غنی‌‌سازی شد

  • کد خبر : 17454
  • 04 مهر 1402 - 8:26
اوقات فراغت ۴۳۰ دانش آموز دارای نیاز ویژه کردستانی غنی‌‌سازی شد
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: تابستان امسال و در قالب فعالیت‌ها و کلاس‌های تابستانی، اوقات فراغت ۴۳۰ دانش آموز با نیاز ویژه استان غنی‌سازی شد.

طالب محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اظهار کرد: تابستان امسال ۱۷ پایگاه فعالیت‌های تابستانی به صورت متمرکز در مدارس استثنایی سطح استان و غیر متمرکز در سالن‌های ادارات مختلف و در راستای کیفیت بخشی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه دایر شد.

وی با اشاره به غنی‌سازی اوقات فراغت به عنوان یکی از مهمترین فرصت‌های تربیتی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور هفت گروه دانش آموزان با نیازهای ویژه دختر و پسر در تابستان جاری در پایگاه‌های فعالیت‌های تابستان انجام شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ادامه داد: رویکرد اصلی برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان با نیاز ویژه استان آموزش مهارت‌های زندگی با تکیه بر شعار “دانش آموز پویا، تعالی، توانایی و فردایی بهتر در سایه تدبر و بصیرت قرآنی” بود که از اول تیر تا ۲۰ شهریور برگزار شد.

وی با بیان‌ اینکه فعالیت‌های تابستانی مبتنی بر ساحت‌های ششگانه سند تحول و مهارت‌های زندگی است، گفت: تقویت هویت ملی و دینی، استمرار فعالیت‌های فرهنگی، تربیت بدنی، مهارتی و آموزشی از اهداف برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت است.

محمدی افزود: با تقویت مهارت‌های این دانش آموزان صرفنظر از محدودیت آنها می توان ظرفیت‌های ارزشمندی را در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و هنری در آنان شناسایی کرد و در راستای تقویت آن گام برداشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17454
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.