حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

اهدای ۴ میلیارد ریال تجهیزات تخصصی به بیمارستان شهید بهشتی قروه

  • کد خبر : 12889
  • 07 تیر 1402 - 8:26
اهدای ۴ میلیارد ریال تجهیزات تخصصی به بیمارستان شهید بهشتی قروه
۲ دستگاه دیالیز و ۱۰ تخت بیمارستانی با اعتباری بیش از 4 میلیارد ریال از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان روز چهارشنبه در مراسم اهدای این تجهیزات اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در عمل به نیت واقفین خیر اندیش و از محل موقوفاتی که برای خیرات و مبرات وقف شده همواره اقدام به تهیه و اهدای وسایل و تجهیزاتی کرده که برای خدمت رسانی به مردم به ویژه افراد نیازمند لازم است.

حجت الاسلام محمد کاروند تاکید کرد: به یقین که یکی از حوزه های مهم و دارای اولویت حوزه سلامت است که باید همواره مورد توجه باشد.

مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز با اشاره به اینکه مردم استان همواره شایسته برخورداری از بالاترین سطح خدمات هستند، افزود: در پاره ای موارد اعتبارات محدود دولتی ممکن است کفاف نیاز دستگاههای خدمت رسان برای ارائه خدمات در خور شان مردم را نداشته باشد که در تمام کشورها این خلاء با نقش آفرینی خیرین و موسسات خیریه و سازمانهای متولی امور خیر جبران می شود.

دکتر بهرام کندایی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه همواره از امانت داران امین نیات واقفین مکرم در پرداختن به امور خیر بوده است، از متولیان امر خیر اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی قروه تقدیر کرد.

در پایان این مراسم ضمن دیدار و عیادت با بیماران بستری در بخشهای بیمارستان و اهدای شاخه گل به آنان و همچنین دیدار و اهدای گل به کادر درمان، با اهدای لوح تقدیر از طرف رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن تکریم و سپاس از مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان و مدیرشهرستان قروه قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12889
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.