حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
 رییس سازمان بسیج مستضعفین:

انقلاب اسلامی خالق یک فرهنگ به روز شده از عاشورا و ایثار و صبر اسلامی در جهان معاصر هستند

  • کد خبر : 1315
  • 06 مهر 1401 - 20:49
انقلاب اسلامی خالق یک فرهنگ به روز شده از عاشورا و ایثار و صبر اسلامی در جهان معاصر هستند
رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: ملت ایران دارای یک نظام سیاسی مستقل هستند که بر پایه مردم سالاری اسلامی شکل گرفته است و کشور ایران در مسیر توسعه و ترقی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در همایش پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت هشت سال دفاع مقدس که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: پیشمرگان مسلمان کُرد پرچمدار شرف، آزادگی و حماسه و شهادت طلبی بودند، رزمندگان بزرگواری که دوران متمادی در دوره نظلومیت ها و سختی ها در میدان حاضر بودند و جان خود را برای آرمان های انقلاب اسلامی فدا کردند.

 

وی افزود: ملت بزرگ ایران با انتخاب مردم سالاری دینی عصر جدیدی را آغاز کردند که نه تنها برای ملت ایران بلکه برای بشریت یک فرصت تلقی می شود.

 

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس که مردم غیور کردستان در خلق آن نقش زیادی داشته اند امروز یک فرهنگ رهایی بخش محسوب می‌شود و در سراسر دنیا ملت‌هایی که می‌خواهند مستقل باشند به این مکتب می‌گروند.

 

سردار سلیمانی با بیان اینکه دوران پر افتخاری در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد گفت: نباید فرهنگ رهایی بخش و سعادت بخش را فراموش کنیم.

 

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس از مرزهای جغرافیایی و شرف و آزادگی خود دفاع کرد و بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم کرده اند و خالق یک فرهنگ به روز شده از عاشورا و ایثار و صبر اسلامی در جهان معاصر هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: قدرت تجهیزاتی و تکیه بر فناوری‌های تسلیحاتی به تنهایی نمی‌تواند عامل پیروزی باشد بلکه شرط پیروزی یک ملت برخورداری از روحیه مقاومت است و این درسی است که مردم ایران در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس مدرس این مکتب مقاومت بودند.

 

سردار سلیمانی اظهار داشت: جبهه مقاومت انعکاسی است از فرهنگ مقاومت ملت ایران و مردم کردستان و این فرهنگ متوقف شدنی نیست.

 

وی افزود: این فرهنگ علی رغم میل دشمنان در حال تقویت و گسترش است و به عنوان گفتمان رهایی بخش به یاری ملت‌های تحت ظلم و ستم دنیا خواهد رسید.

 

 

امنیت زمینه ساز پیشرفت اقتصادی و اجتماعی است

 

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه از امنیت به عنوان زمینه ساز پیشرفت اقتصادی و اجتماعی یاد کرد و گفت: باید همیشه از این امنیت پایدار حفاظت نمائیم.

 

وی با اشاره به مهمان نوازی مردم کردستان از زائران اربعین حسینی هم گفت: در اربعین حسینی نیز شاهد همراهی ویژه برادران و خواهران اهل سنت بودیم و در منازل خود از زائران استقبال کردند و این مهم موجب بر آشفته شدن ضد انقلاب شد.

 

سردار حسینی تصریح کرد: مردم کردستان محب اهل بیت (ع) هستند و این مهم را در اربعین حسینی و پذیرایی از زائران اربعین به جهانیان نشان دادند.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1315
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.