حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای جوانان فلسطینی است

  • کد خبر : 20453
  • 08 آبان 1402 - 11:19
انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای جوانان فلسطینی است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز فلسطینیان به دنبال آن هستند تا به استقلال و آرامش دست یابند و این برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی است که ایران اسلامی به عنوان الگویی برای جوانان فلسطینی شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی صبح امروز و در مراسم گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی که در سالن آمفی‌تئاتر اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام به پیروزی رسیده است و به الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است که در این راه بهترین جوانان این سرزمین به شهادت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: به برکت موفقیت جوانان این سرزمین در عرصه‌های مختلف امروز انقلاب اسلامی از اقتداری مثال‌زدنی برخوردار است و تمامی مردم در شکل‌گیری آن نقشی اساسی دارند.

به گفته سردار گشتاسبی انقلاب اسلامی متعلق به تمام آحاد جامعه ما است و همه مردم در بطن بسیج حضور دارند.

وی ادامه داد: دشمن ما تلاش می‌کرد تا سیطره بر ایران اسلامی داشته باشد اما با همراهی مردم و با رهبری امامین انقلاب اسلامی این ملت ایران اسلامی بودند که توانستند در برابر دشمنان به پیروزی برسند

به گفته وی وحدت و انسجام مردم ما در بیش از ۴۵ سال مبارزه این افتخار را برای ملت ما حفظ کرده است و اگر امروز جوانان ما به عنوان الگو در جهان شناخته می‌شوند به واسطه وحدت و یکپارچگی است که اگر وجود نداشته باشد استکبار جهانی بر آن ملت سیطره خواهد زد.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اشاره نمود و بیان داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای آنکه هویت و استقلال ملت فلسطین را از آنان بگیرند کودکان را به خاک و خون کشیده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: امروز فلسطینیان به دنبال آن هستند تا به استقلال و آرامش دست یابند و این برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی است که ایران اسلامی به عنوان الگویی برای جوانان فلسطینی شناخته می‌شود.

رونمایی از چهره معظم شهید دانش‌آموز محسن عباسی

در ادامه این مراسم از چهره شهید دانش‌آموز محسن عباسی رونمایی شد

 

رونمایی از کتاب ربات فداکار به نویسندگی دانش اموز محمد مبین صادقی

همچنین در بخش پایانی این مراسم از کتاب ربات فداکار که توسط دانش آموز نویسنده، محمد مبین صادقی نوشته شده بود نیز رونمایی شد و کتاب این دانش‌آموز توسط مسئولین به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20453
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.