حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
استاندار کردستان:

انقلاب اسلامی بعد از ۴۵ سال به قله‌های افتخار رسید

  • کد خبر : 27900
  • 14 بهمن 1402 - 11:48
انقلاب اسلامی بعد از ۴۵ سال به قله‌های افتخار رسید
استاندار کردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بعد از ۴5 سال به قله‌های افتخار رسیده است، گفت: در این انقلاب هرچه داریم از قیام امام خمینی (ره) و سکان‍‌‌داری مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم در تمام صحنه‌ها بوده است.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب را نمی‌شود به شمار آورد چرا که در مقایسه با قبل به طور کل قابل قیاس نخواهد بود و بعد از انقلاب تحول ماهوی و یک انقلاب به تمام معنا در کشور رخ داد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین نکته در مورد کشور ما خارج شدن از زیر یوغ حاکمیت وابسته و بی اراده مزدور بود، افزود: تحقق خواسته‌های ملت و توجه به تمامیت ارضی و در واقع برگرداندن اعتقادات ملت ایران به مردم از مهمترین دستاوردهای این انقلاب برای مردم عزیزمان بود.

زارعی کوشا بیان داشت: بعد از انقلاب حاکمیتی که خارج از دست مردم بود به دست مردم بازگردانده شد و آنها توانستند در تمام ارکان اداره کشور خود دخیل و نقش داشته باشند و کشوری که در گذشته نامی از آن نبود امروز با طی نمودن مدارج پیشرفت به یکی از قدرتمندترین کشورها در سطح منطقه  و دنیا تبدیل شده است.

وی گفت: همه آنچه که ما امروز به عنوان دستاورد افتخارآفرین به دست آورده‌ایم در سایه استقلال و آزادی است که با رهبری امام راحل و سکانداری مقام معظم رهبری طی شده و روز به روز ما در حال حرکت به سمت پیشرفت‌های عظیم‌تر تا رسیدن به قله افتخار هستیم.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: از همان روزهای اول انقلاب تا به امروز همواره یکی از اهداف دشمنان، کوچک‌انگاری و یا انکار دستاورد‌های بی‌بدیل نظام جمهوری اسلامی بوده است که تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این انقلاب و دستاوردهای آن را در افکار جوانان امروز به اشتباه جا کند اما ملت با بصیرت همواره با حضور خود در تمام صحنه‌ها خنثی کننده تمام نقشه‌های دشمن بودند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27900
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.