حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان:

انقلابی بودن به معنای درست کار کردن و کم‌کاری نکردن است

  • کد خبر : 26362
  • 17 دی 1402 - 7:26
انقلابی بودن به معنای درست کار کردن و کم‌کاری نکردن است
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت: انقلابی بودن به جایگاه و پست اشخاص بستگی ندارد بلکه انقلابی بودن به معنای این است که در هر مقام و منزلتی که هستیم کم کاری نکنیم و در تمام امور با کیفیت عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، شب گذشته و به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نشستی با عنوان نقش کلید واژه شهادت حاج قاسم و گرامی داشت شهدای مظلوم کرمان به همت نهاد رهبری دانشگاه کردستان و بسیج کارمندان شهدای گمنام دانشگاه در مسجد پیامبر اعظم (ص) این دانشگاه و با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عباسعلی فرهنگیان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: خدا در سوره بقره میفرماید «به آنها که در راه خدا کشته میشوند مرده نگویید، بلکه آنان زنده‌اند و نزد خداوند روزی داده می‌شوند و این به معنای اهمیت جایگاه شهادت نزد خداست.

به گفته وی دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی قبل از شهادت میترسد زیرا کسانی که در راه خدا کشته میشوند بسیار اثرگذارتر هستند و دشمن نیز این را میداند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان با اشاره به شرایط انقلابی بودن افراد تصریح کرد: انقلابی بودن به جایگاه و پست اشخاص بستگی ندارد بلکه انقلابی بودن به معنای این است که در هر مقام و منزلتی که هستیم کم کاری نکنیم و در تمام امور با کیفیت عمل کنیم.

در ادامه این نشست حامد قادرزاده رئیس دانشگاه کردستان نیز با بیان اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی همه با هم برابر هستند، اظهار داشت: در قانون اساسی همه با هم برابر هستند و این در حالی است که پیش از انقلاب، حکومت مردم را به سمت استفاده از منابع نفتی سوق داد و موجب شد بسیاری از کشاورزان و صنعتکاران با شکست مواجه شوند و مردم عادت به درآمدهای نفتی داشتند که موجب شد تا فعالیتهای اقتصادی رکود پیدا کند.

وی افزود: شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و دینی و سردار سرافرازی بود که سوریه را که فاصله یک قدمی تا سقوط داشت نجات داد و بسیاری مناطق را از دست داعش آزاد کرد.

قادرزاده بیان داشت: اگربخواهیم کشورمان درست اداره شود و توسعه پیدا کند، باید هزینه پرداخت کنیم و از توطئه دشمنان غافل نشویم و برنامه های توسعه کشور را جدی گرفته و به آن عمل کنیم.

همچنین ، غبار روبی وعطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه کردستان با حضور رئیس دانشگاه کردستان هیأت رئیسه و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان و کارکنان دانشگاه، پایان بخش این مراسم بود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26362
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.