حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

اندر احوالات کف‌بین‌های رد صلاحیت شده!

  • کد خبر : 26847
  • 25 دی 1402 - 9:23
اندر احوالات کف‌بین‌های رد صلاحیت شده!
در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و با اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده، عده‌ای که بنا بر تشخیص شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند، از آینده خبر می‌دهند و پیش از اعلام نتایج اعتراض‌ها از سوی شورای نگهبان؛ خود را تایید صلاحیت شده می‌دانند!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، این روزها که در تب و تاب تایید صلاحیت و رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، برخی از افراد که در اعلام هیات نظارت رد صلاحیت شده بودند، هم اکنون و با گذشت چند روز و در حالی که هنوز هیچ نوع خبر رسمی از طرف شورای نگهبان در خصوص تایید صلاحیت آنان پس از اعتراض، اعلام نشده است؛ در صفحات شبکه های اجتماعی خود اعلام کرده‌اند که صلاحیت آنان برای حضور در انتخابات تایید شده است!!

این قضیه ناخودآگاه ما را به یاد آن شخصی می‌اندازد که ساعت ۱۶ روز انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمود که پیروز انتخابات شده است و برای مدتی کشور را دچار چالش توهمات خود نمود!

خوب است آقایان سیاستمدار که به دنبال تصاحب قدرت هستند به یاد داشته باشند که مرجع رسمی اعلام تایید صلاحیت آنان شورای نگهبان است و اخلاق چنین حکم می‌کند که تا پیش از اعلام رسمی شورای نگهبان داستان‌سرایی نداشته باشند.

طی ارتباط با یکی از اعضای شورای نگهبان در استان کردستان؛ هر داوطلبی که قبل از اعلام نتایج اعتراض هیأت‌های اجرایی نام خود را جهت تایید شده در شبکه های اجتماعی اعلام کند تخلف محسوب میشود و با آن شخص برخورد خواهد شد.

همچنین اگر یک نامزد انتخاباتی وعده‌هایی می‌دهد که از آن جایگاه برنمی‌آید، باید او را مورد تردید قرار دارد و این سوال در ذهن به وجود آید که به دنبال چه چیزی است؟ تضعیف شورای نگهبان یا تحریک احساسات یا ایجاد نامیدی در مردم!!!

با توجه به اینکه داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید و یا احراز نشده، سه روز از ۱۷ تا ۱۹ دی برای اعتراض فرصت داشتند و طبق جدول زمان بندی، این اعتراضات توسط شورای نگهبان به مدت یک ماه بررسی دوباره می‌شوند .

باشد که با حضور با شکوه مردم در پای صندوق های رای شاهد خلق حماسه ای دیگر در تاریخ پرافتخار کردستان باشیم.

گفتنی است سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز یازدهم اسفند ماه در ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26847
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.