حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

انتخابات در ایران اسلامی نمایانگر مردم سالاری واقعی است

  • کد خبر : 29845
  • 03 اسفند 1402 - 12:52
انتخابات در ایران اسلامی نمایانگر مردم سالاری واقعی است
فرماندار شهرستان بیجار گفت: مردم سالاری واقعی را تنها در نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات مهم مثل مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی می‌توان یافت.

محمدحسین محبیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی کامل مردم سالاری در جهان است که هنوز سایر کشورها فاصله زیادی با این مسئله دارند.

وی افزود: انتخابات در هر جامعه‌ایی از اهمیت بالایی برخوردار است، بسیاری از کشورها در صورت عدم مشارکت مردم، برخی محدودیت‌های حقوق اجتماعی را اعمال می‌کنند و برخی نیز با اعلام میزان سوری مشارکت، ماهیت خود را هویت می‌بخشند امّا در ایران اسلامی این موضوع کاملا واقعی، بدون تحریم و تنبیه، بصورت کاملا خودجوش و حداکثری برگزار می‌شود و مورد پذیرش آحاد جامعه است.

فرماندار شهرستان بیجار با اشاره به اینکه امسال نیز همچون انتخابات ریاست جمهوری، شور و نشاط مردم در مشارکت انتخابات بیش از گذشته است، توضیح داد: داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از میان همین مردم پای به عرصه انتخابات گذاشته‌اند و همین موضوع، نتیجه مردم سالاری واقعی است.

وی تاکید کرد: فضای آرام و پرشور نشاطی در شهرستان بیجار حاکم است که طی جلسات متعددی که با داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در بیجار برگزار شد، همگی بر حفظ این اصل و رعایت حقوق شهروندی در کنار ایجاد فضای رقابتی سالم تاکید داشتند.

محبیان اظهارکرد: انصاف در تبلیغات امروز بیش از پیش مورد توجه و دقت خواهد بود، محدودیتی برای نحوی برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی نداریم و این موضوع رصد کامل عملکرد ستادهای داوطلبین انتخابات را افزایش داده است.

وی ادامه داد: حضور و مشارکت در انتخابات، عملکرد دولت را بهبود خواهد بخشید، زیرا یک نماینده موفق می‌تواند در مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات مردم را بخوبی تشخیص، ارائه و پیگیری کند که رفع آن با همکاری فرمانداری‌ها خیلی زودتر به نتیجه خواهد رسید.

فرماندار گفت: نقش مهمی که در پیوند و همکاری فرماندار و نماینده مجلس در جامعه وجود دارد، موضوع بسیار حساس و تاثیرگذار است، زیرا انتخاب درست و آگاهانه، سرنوش جامعه ۹۰هزارنفری بیجار را تغییر خواهد داد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29845
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.