حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

امکان نوبت‌گیری الکترونیکی برای «ام ار ای» وجود ندارد

  • کد خبر : 28322
  • 21 بهمن 1402 - 9:43
امکان نوبت‌گیری الکترونیکی برای «ام ار ای» وجود ندارد
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به اینکه خدمات‌دهی برای انجام MRI انواع مختلفی از جمله تزریقی و غیر تزریقی دارد و یک تشخیص فوق‌العاده تخصصی به شمار می‌رود، فرد مراجع باید حتما در حین نوبت‌گیری و پذیرش حضور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، بیماران سنندجی با ارسال پیامک‌هایی از نحوه  نوبت گیری برای انجام خدمات «ام ار‌ ای» در سنندج گلایه مند هستند و خواستار پیگیری آن شدند.

به گفته این بیماران دریافت خدمات «ام ار‌ ای» در بیمارستان بعثت سنندج به دلیل خرابی دستگاه امکان پذیر نیست.

یکی از این بیماران گفت: برای دریافت نوبت در این بیمارستان بعد از دو روز پیگیری کسی در بخش MRI پاسخگو نبود و مدیر این بیمارستان در طی تماسی گفت، برای اخذ نوبت حضوری به بیمارستان مراجعه کنم.

وی افزود: من دیسک کمر دارم و برای انجام ام ار آی با این وضعیت برای دریافت نوبت حضوری از یک شهر به شهر دیگر باید بروم و از طرف دیگر هزینه‌های رفت و آمد نیز من را با مشکل مواجه می‌کند.

امکان نوبت‌گیری الکترونیکی برای «ام ار ای» وجود ندارد

مصطفی فرامرزی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این خصوص اظهار داشت: انجام ام ار ای یک سری آمادگی‌های قبل از انجام، مانند برخی آزمایش ها و سونوگرافی نیز لازم دارد.

وی در خصوص خرابی دستگاه «ام ار ای» بیمارستان بعثت سنندج نیز گفت: این دستگاه به دلیل خرابی قطعه امکان خدمات نداشت و با پیگیری های انجام شده این مشکل حل شده و در هفته جاری خدمات دستگاه ام ار ای این بیمارستان از سرگرفته خواهد شد.

فرامرزی تاکید کرد: ترافیک بالای نوبت های «ام ار ای» در سنندج به دلیل خرابی دستگاه در بیمارستان بعثت بوده و امیدواریم با راه اندازی مجدد این دستگاه، شاهد روند مناسب ارائه خدمات درمانی به مردم باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ارائه خدمات پزشکی در تمام کلینیک‌ها و درمانگاه‌های بخش دولتی استان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد ظرفیت نوبت گیری‌ها برای نوبت حضوری در نظر گرفته شده است و این امکان برای افرادی که قادر به اخذ نوبت الکترونیکی نیستند نیز وجود دارد.

نوبتگیری الکترونیکی خدمات درمانی، هزینه اضافی ندارد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۳ درصد جمعیت استان از خدمات کلینیک و درمانگاه‌های استان علوم پزشکی استفاده کردند.

فرامرزی یادآور شد: دریافت نوبت الکترونیکی هزینه‌ای مازاد بر دریافت حق ویزیت پزشکان ندارد و اقدام کسانی که بابت اخذ نوبت، تقاضای دریافت هزینه از مردم دارند غیرقانونی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه برای نوبت گیری الکترونیکی هر شماره موبایل امکان ثبت یک کد ملی را دارد، گفت: نوبت گیری مجدد با همان مشخصات و برای نوبت همان متخصص تا ۴۸ ساعت امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام برای جلوگیری از فروش غیرقانونی نوبت‌ها اتخاذ شده است، گفت: چنانچه شخصی در این خصوص انتقاد، پیشنهاد و مشکلی دارد و یا تخلفی از واحدهای صنفی در خصوص اخذ پول گزاف برای نوبت گیری مشاهده کرده اند، می‌توانند گزارشات خود را با شماره ۳۳۲۳۴۲۳۵ شماره پیامگیر مدیریت بازرسی و ارزیابی عملکرد علوم پزشکی کردستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28322
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.