حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

امنیت پایدار در کشور حاکم است

  • کد خبر : 16543
  • 16 شهریور 1402 - 9:09
امنیت پایدار در کشور حاکم است
معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح با روحیه جهادی و انقلابی در راه امنیت و آرامش مردم جانفشانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، امیر سرتیپ مهدی خواجه امیری امشب در پایانه مرزی باشماق مریوان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، اظهار داشت: متولیان امنیت در راه امنیت مردم با جان و دل تلاش کرده و در این راه نقش آفرینی می‌کنند. پلیس در این ماموریت اربعین همانند دیگر ماموریت‌های انتظامی زحمات زیادی متحمل شدند که جای خداقوت دارد.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح با اشاره به اینکه در این ایام از نزدیک شاهد خدمت رسانی نیروهای مسلح و متولیان امنیت به زائران حسینی بودیم، تصریح کرد: سپاه، پلیس، بسیج، ارتش و مرزبانی با روحیه جهادی و انقلابی در راه امنیت و آرامش روانی مردم تلاش کرده و قدردان این زحمات هستیم.

وی خدمت‌رسانی موکب‌ها به زائران حسینی در مرز باشماق را شایسته تقدیر دانست و گفت: در این پایانه و دیگر مرزها اقدامات زیر ساختی خوبی صورت گرفته است.

خواجه‌امیری با اشاره به اینکه امنیت پایدار در نقطه به نقطه کشور و استان مرزی کردستان حاکم است، گفت: این مهم حاصل رشادت و از خودگذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که به صورت شبانه‌روزی کوشش می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح در ادامه به وفاداری مردم کردستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: کردستانی‌ها عاشقانه به زوار اربعین حسینی خدمت رسانی کردند که این همه محبت قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16543
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.