حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
فرمانده سپاه کردستان در تجمع دانش آموزان دهه هشتادی:

امنیت در سراسر کشور و در استان کردستان برقرار است / دشمنان برای اول مهرماه و بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی کرده بودند

  • کد خبر : 2290
  • 08 آبان 1401 - 10:31
امنیت در سراسر کشور و در استان کردستان برقرار است / دشمنان برای اول مهرماه و بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی کرده بودند
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه امنیت در سراسر کشور و در استان کردستان برقرار است به توطئه دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی اشاره نمود و گفت: دشمنان برای اول مهرماه و بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی کرده بودند.

به گزارش خبرنگار کردتودی، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در تجمع دانش‌آموزان دهه هشتادی که در دبیرستان امام محمد شافعی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اخیر که در حرم‌ مطهر شاهچراغ(ع) شیراز توسط تروریست‌های کوردل به شهادت رسیدند، اظهار داشت: این اقدام ضدانسانی و ضدبشیرت بود.

وی سرچشمه و حامی حادثه تروریستی اخیر در شیراز را آمریکا دانست و افزود: آمریکا عامل همه جنایت‌ها در دنیا و کشور بوده و سراسر زندگی‌ سران‌شان در ظلم، جنایت و فساد بوده و حتی به بومی‌های خودشان هم‌ رحم نمی‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اتفاقات اخیر را ناشی از همراهی عده‌ای خودفروخته با دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: اغتشاشگران در حالی شعار “ژن ژیان آزادی” سر داده که از سال‌های گذشته اینها را در کلاس‌های آموزشی مختلف به عوامل خودی آموزش داده‌اند.

به گفته وی اخبار اینترنشنال سرتاپا دروغ بوده و در حالی دَم از آزادی و دفاع از حقوق بشر و زن سر داده که در عربستان حق و حقوق اولیه زنان را رعایت نمی‌کنند.

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه فوت مرحومه مهسا امینی تنها یک بهانه بود، گفت: دشمنان برای اول مهرماه و بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی کرده بودند، دشمنان دوست ندارند دانش‌آموزان درس بخوانند و پیشرفت کنند.

حسینی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در سال گذشته ۲۹۵ میلیون‌ دلار برای از بین بردن تاسیسات کشور ایران اختصاص داده و اکنون نیز همه توانشان را جهت مقابله با نظام پای کار آورده‌اند، عنوان کرد: سوال اینجاست آیا بدخواهان پیشرفت ما را می‌خواهند؟ خیر، بنابراین باید هوشیار باشیم و فریب نخوریم.

وی خاطرنشان کرد: تخریب و آتش‌زدن اموال عمومی و پرچم جمهوری اسلامی و قرآن و خون ریختن انسان‌ها کار داعش و وابستگان به آمریکایی‌ها بوده و قصد داشته محور وحدت در ایران را از بین ببرند، که اخیرا نمونه آن را در حادثه تروریستی شیراز دیدیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه امنیت در سراسر کشور و استان برقرار است، اعلام کرد: در اتفاقات اخیر اگرچه تعدادی محدود از روی ناآگاهی و عده‌ای نیز لیدر و اجراکننده برنامه غربی‌ها بودند، اما جمعیت ۸۰ میلیونی کشور مدافع نظام هستند.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی اخبار دروغ زیادی منعکس می‌شود، از دانش‌آموزان خواست که در این شرایط کنونی مراقب دسیسه‌های دشمن باشند و در این جنگ روانی فریب نخورند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان همچنین به روایتی از مجاهدت‌های شهید فهمیده پرداخت و یادآور شد: یک نوجوان سیزده ساله در آن دوران مسیر دفاع و مقابله در برابر دشمن را تشخیص داده و علی‌رغم سن و سال کوچکش اما با همه توانش از کشور دفاع کرده، به‌طوری‌که خود را زیر تانک انداخت و با ایثار و از خودگذشتگی نارنجک به خود بست و تانک‌ها را منفجر کرد؛ انتظار می‌رود دانش‌آموزان این دوره نیز همانند این مجاهد و دهه شصتی‌ها از کشور دفاع کنند.

گفتنی است در این مراسم دانش آموزان با در دست داشتن برگه هایی با مضمون #برای_آرتین و #برای_آرشام با شهدا و بازماندگان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز همدردی نمودند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2290
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.