حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

امسال برنامه‌های ۱۳ آبان در دو حوزه تببینی و میدانی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 20047
  • 03 آبان 1402 - 10:13
امسال برنامه‌های ۱۳ آبان در دو حوزه تببینی و میدانی برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه امسال برنامه‌های 13 آبان در دو حوزه تببینی و میدانی و در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود، گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان نوک پیکان هجمه دشمنان بوده و به همین خاطر باید با حضور اساتید در مدارس، حداکثر روشنگری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های ستاد بزرگداشت مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن کودکان مظلوم غزه اظهار داشت: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی‌ نقطه عطفی در تاریخ این مرز و بوم و حائز اهمیت است.

 

وی با اشاره به اینکه در روز ۱۳ آبان سه حادثه مهم اتفاق افتاده است، افزود: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفته و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است که هر کدام تأثیرگذاری خاص خود را داشته و شرایط کشور را به نحوی تغییر داده‌اند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال به دلیل اتفاقات اخیر غزه از اهمیت والایی برخوردار است، تصریح کرد: امیدوارم با هم‌افزایی دستگاه‌ها شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر شدن این مراسم باشیم.

 

وی با ذکر اینکه برنامه‌های ۱۳ آبان در دو حوزه تببینی و میدانی و در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود، اذعان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان نوک پیکان هجمه دشمنان بوده و به همین خاطر باید با حضور اساتید در مدارس، حداکثر روشنگری صورت گیرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزاری سرود انقلابی، زنگ‌ استکبارستیزی، پویش و تجمع دانش‌آموزان و یادواره‌های شهدا، تبلیغات محیطی و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا را جزو برنامه‌های پیش‌رو ذکر کرد و یادآور شد: امیدواریم از محل اعتبارات استانی، بودجه‌ای برای تولید محتوا و تهیه بسته‌های فرهنگی اختصاص یابد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20047
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.