حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان:

امروز همه نگاه ها به سمت رسانه و تولیدات دیجیتال است

  • کد خبر : 2894
  • 27 آبان 1401 - 14:25
امروز همه نگاه ها به سمت رسانه و تولیدات دیجیتال است
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز همه نگاه ها به سمت رسانه و تولیدات دیجیتال است و انتظار داریم با توجه به ظرفیت های استان شاهد تولید آثار فاخری باشیم.

به گزارش خبرنگار کردتودی، سرهنگ سعید شعبانی روز جمعه در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سنندج اظهار کرد: به واسطه علاقه وافر قشر جوان در عرصه فضای مجازی و تولیدات دیجیتال هر اندازه سرمایه گذاری کنیم بسیار ارزشمند است.

وی افزود: در این دور تیم ها به لحاظ کیفیت از اثرگذاری بالایی برخوردار بودند و امیدواریم در پنجمین دوره این رویداد شاهد رشد بیشتری در میان تیم های حاضر باشیم.

سرهنگ شعبانی خاطرنشان کرد: امروز همه نگاه ها به سمت رسانه و تولیدات دیجیتال است و امیدواریم روز به روز شاهد تولید آثار فاخر و اثرگذار متعددی در این زمینه باشیم

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس: اقدامات آشوبگران در دو ماه اخیر موجب آسیب فراوان به حوزه گردشگری و اقتصاد استان شد و متأسفانه خواص استان در این خصوص سکوت کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان از بحث وحدت، ایران قوی و توانمندی ها و دستاوردهای نظام به عنوان مباحثی نام برد که در تولیدات دیجیتال باید مدنظر باشد.

سرهنگ شعبانی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی در این تولیدات باید مطرح شود و در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی باید اقدامات و دستاوردها در قالب نهضت امیدآفرینی برای اقشار مختلف مردم بازگو شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز در جنگ نرم کسانی موفق می شوند که بتوانند قدرت انتخاب را از طرف مقابل بگیرد و امروز دشمن به دنبال این مهم است.

سرهنگ شعبانی افزود: این انقلاب و نظام متعلق به همه ماست و کسانی که در خیابان های سنندج با چاقو و قمه به جان نیروهای نظامی می افتند خبر ندارند که همه ما در یک کشتی نشستیم و اگر آن کشتی غرق شود همه ما زیر آب خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: امروز نظام نمی خواهد برادر کشی کند و فرصت می دهد که افرادی که راه را گم کرده اند به مسیر درست برگردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: خانواده شهدای عزیزی که جوانانشان در این مدت شهید شدند از خون جوانان خود نمی گذرند اما نظام به افراد فریب خورده فرصت می دهد که به دامن نظام و مردم برگردند.

سرهنگ شعبانی افزود: هنجارشکنی هایی که در این دو ماه اتفاق افتاده و افرادی از خطوط قرمز نظام عبور کرده اند قابل قبول نیست چون این افراد با دشمن همکاری می کنند و به سرمایه های ملی آسیب می زنند.

سرهنگ سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان: الان تقابل بلوک غرب و شرق در عرصه فضای مجازی و تولیدات دیجیتال جای خود را به تقابل دشمن با گفتمان جبهه مقاومت داده و این نشان دهنده مسیر متعالی ماست که باید در این راستا با توجه به ظرفیت بسیاری که داریم شاهد تولیدات متعددی باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان بر مطالعه تاریخچه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس توسط گروه های تولید محتوای بسیج تأکید کرد و گفت: باید تولیدات این حوزه برای اقشار مختلف فراهم شود و بدون شک این مهم نیز شاخه ای از جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

سرهنگ شعبانی افزود: ابزار رسانه و تولید بازی ها و نرم افزارهای رایانه ای برای معرفی دستاوردهای مهم کشور می تواند بسیار مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: در استان کردستان در حوزه گردشگری دارای ظرفیت های بسیاری هستیم که گردشگری دفاع مقدس و راهیان نور یکی از حوزه هایی است که مورد غفلت واقع شده است و انتظار داریم که فعالان عرصه تولیدات دیجیتال در این راستا ورود کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدسدر پایان با هشدار به اغتشاشگران گفت:اربابان امروز اغتشاشگران از قدرت نظامی و موشکی ایران اسلامی در هراس هستند و قدرت مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند

وی ادامه داد: آن کسانی که مردم را با سخنان خود تحریک می کنند و باعث گسترش اغتشاشات می شوند بدانند که این مسائل رصد می شوند و باید پاسخگوی رفتار خود در مقابل مردم باشند

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2894
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.