حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

امروز انقلاب اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است

  • کد خبر : 17242
  • 31 شهریور 1402 - 13:50
امروز انقلاب اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه امروزه دفاع مقدس ماندگار و به الگو سایر کشورها تبدیل شده است، بیان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتتد، بنابراین باید این حماسه حفظ و همواره زنده نگه داشته شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز‌ جمعه این هفته شهر سنندج که در مسجد جامع برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: خداوند را شاکرم که فرصتی فراهم شده تا در جمع مردم شریف و نجیب این دیار حضور پیدا کنم.

 

وی گفت: امروز ۴۳ سال از جنگ تحمیلی می‌گذرد، در چنین روزی در ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ تمام دشمنان نظام دست در دست هم گذاشتند تا کشور نوپای ما را مورد تهاجم قرار دهند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه انقلاب متعلق به همه اقوام است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس همه آحاد ملت ایران برای دفاع از کشور، انقلاب و اسلام به میدان آمدند و از امنیت و آب و خاک کشور دفاع کردند.

 

وی افزود: مردم استان کردستان سهم‌ بزرگی را در صیانت از کشور، دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی دارند.

 

گشتاسبی با ذکر اینکه امروزه دفاع مقدس ماندگار و به الگو سایر کشورها تبدیل شده است، بیان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتتد، بنابراین باید این حماسه حفظ و همواره زنده نگه داشته شود.

 

وی اظهار کرد: بعد از ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی؛ توطئه، فشار و تحریک دشمن در همه ابعاد خنثی و مسیر نظام همچنان جریان و در حال پیشرفت است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه برای تثبیت و تقویت انقلاب مقابل جریان استکبار ایستاده‌ایم، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی یک مسیر حق است چراکه بعد از ۴۵ سال برای همه کشورهای دیگر تبدیل به الگو شده و دشمن از این همه اقتدار و حاکمیت هراس دارد.

 

گشتاسبی با تاکید بر اینکه باید در مقابل همه توطئه‌های دشمن مراقب باشیم، ابراز داشت: بنده از بصیرت و آگاهی مردم انقلابی و فهیم کردستان در خنثی کردن توطئه‌های بدخواهان که در جریان اغتشاشات سال گذشته و امسال قصد ایجاد ناامنی داشتند، تشکر کنم چرا که مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17242
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.