حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
عالم برجسته اهل سنت کردستان:

امام خمینی(ره) به عنوان یک شخصیت الهی در جهان بشریت مطرح است

  • کد خبر : 11684
  • 11 خرداد 1402 - 6:55
امام خمینی(ره) به عنوان یک شخصیت الهی در جهان بشریت مطرح است
ماموستا راستی گفت: امام خمینی (ره) با مبارزات خودشان علیه ظلم و ستم آن دوران احیا کننده جامع دین اسلام شدند و نه تنها در برابر ظالمان ایستادگی کرد بلکه با حرکتشان علیه مستکبرین خواب های شیرین آنها را به کابوس همیشگی تبدیل کردند.

ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با مبارزات خودشان علیه ظلم و ستم آن دوران احیا کننده جامع دین اسلام شدند و نه تنها در برابر ظالمان ایستادگی کرد بلکه با حرکتشان علیه مستکبرین خواب های شیرین آنها را به کابوس همیشگی تبدیل کردند.

وی گفت: امروز امام خمینی(ره) به عنوان یک شخصیت الهی در جهان بشریت مطرح است و این نه به آن علت است که ایشان رهبر یک ملت (ایران) بودند، بلکه امام به همۀ مسلمانان جهان، حیاتی دوباره بخشیدند و زندگی شیرین حاکمان جور، استعمارگران و مستکبران را به کامشان تلخ کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در راستای احیای اسلام ناب محمدی(ص) گام برداشت و در این راه خطیر از هیچ کوششی فروگذار نبود، افزود:  امروز آثار و بازتاب اندیشه‌های ایشان در ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در دنیا متبلور است.

به گفته امام جمعه موقت سنندج؛  امام خمینی(ره) با تکیه بر سه عنصر مهم و سرنوشت‌ساز در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی گام برداشت که رهبریت در اسلام، ایمان و اعتقاد و اتحاد و یکپارچگی مردم سه عنصر و مولفه اصلی پیروزی انقلاب ایران به رهبری امام امت بود.

ماموستا راستی گفت: انقلابی که بیش از ۴۰ سال پیش با رهبری امام راحل به پیروزی رسید امروز در اوج بالندگی و اقتدار قرار گرفته است.

ماموستا راستی در پایان گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی بی‌نظیر، بی‌بدیل و بی‌نظیر داشت و اگر تمام مسلمانان جهان اسلام به حرکت، نهضت و اندیشه‌های ایشان توجه کنند، حکومت اسلامی در تمام دنیا برافراشته خواهد شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11684
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.