حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
میزگرد؛

اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی هم نتوانست دژ محکم مردم را بشکند

  • کد خبر : 24539
  • 19 آذر 1402 - 9:21
اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی هم نتوانست دژ محکم مردم را بشکند
ده‌ها جوان انقلابی و غیور ایران اسلامی در حادثه سال گذشته و در دفاع از امنیت کشور جان خود را تقدیم  نظام کرده و اجازه ندادند دشمن بتواند اهداف خود را اجرایی نماید، اگر چه دشمن سعی کرد تا التهابات و ناآرامی‌ها را به فضای دانشگاه بکشاند و افکار جوانان را به سمت و سوی نقشه‌های شوم خود سوق دهد اما در نهایت با شکست همراه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، بیش از هفتاد سال است که رویه دولت آمریکا به سرکردگی صهیونیست‌ها بر علیه ملت ایران با توجه به توطئه سرنگونی دولت ملی محمد مصدق در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تا این روزها در این کشور ادامه دارد و چیزی جز غارت منابع ملی و به تاراج بردن منافع کشور در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به چشم نمی‌خورد، آمریکا این روزها به جنگ ترکیبی تمام عیار از اقتصاد تا اقتدار ملی علیه ملت ایران پرداخته است تا این کشور را تحریم، تخریب و تجزیه کند.

رسانه کردتودی طی میزگردی به اهم اقداماتی که دشمن در این راستا بر علیه مردم ایران انجام داده بود پرداخت.

عارف مفاخری، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فیزیک، اظهار داشت: بعد از شکست سخت دشمن در جنگ تحمیلی که علیه ایران به راه انداخت، در بیش از چهار دهه اقدام به ترور، تحریم، توطئه و فتنه‌هایی کرد تا بدین وسیله به اهداف شوم خود برسد اما هر بار با شکست‌های سنگینی همراه بود.

مفاخری در ادامه مطلب افزود: در جریان اغتشاشات سال گذشته آمریکا به همراه رژیم جعلی صهیونیستی، با اجیر کردن مزدوران وطن فروش، به بهانه دفاع از حقوق زنان با سردادن شعار زن، زندگی، آزادی، فتنه‌ای نو را در دستور کار قرار دادند، اما ملت ایران با آگاهی و بصیرتی که در وجودشان بود محکم‌تر از همیشه ایستاده و اجازه ندادند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

این دانشجوی دهگلانی در ادامه گفتگو، بیان داشت: ده‌ها جوان انقلابی و غیور ایران اسلامی در حادثه سال گذشته و در دفاع از امنیت کشور جان خود را تقدیم نظام کرده و اجازه ندادند دشمن بتواند اهداف خود را اجرایی نماید، اگر چه دشمن سعی کرد تا التهابات و ناآرامی‌ها را به فضای دانشگاه بکشاند و افکار جوانان را به سمت و سوی نقشه‌های شوم خود سوق دهد اما در نهایت با شکست همراه شد.

یکی از اهداف دشمن، تسلط و غلبه بر فضای دانشگاه بود

مفاخری در ادامه یادآور شد: دشمن در فضای استکباری به دنبال انحصارگرایی بوده و سعی بر آن دارد تا بر دانشگاه تسلط یابد و با تسلط بر فضای موجود، دانشگاه جدی و فعال را به یک دانشگاه سطحی و منزوی تبدیل و ابتذال و تحقیر را در دانشگاه‌ها رایج کنند.

وی گفت: در جنگ ترکیبی که سال گذشته رخ داد، دشمن بیشتر بر فضای دانشگاه و مدارس تمرکز کرده بود و در تلاش بود تا ناامیدی و حقارت را در فضای دانشگاه و در بین جوانان رواج دهد و در فضای دانشگاه بتواند اهداف شوم خود را پیاده کند.

مفاخری در ادامه با اشاره به حضور مردم در پشتیبانی از نظام و خنثی کردن توطئه دشمنان، تصریح کرد: مردم همواره پشتوانه نظام بوده و هستند، آنها به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام محسوب می‌شوند و همین حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب شده تا دشمن در بسیاری از توطئه‌ها شکست خورده و عقب‌نشینی کند.

بهنام منصوری، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی بیان کرد: دشمن از خیلی پیش‌تر اقدام کرده بود تا فضای روانی جامعه را آماده کند، لذا شایعاتی را در دستور کار قرار داد که با فوت خانم امینی، استارت کار را زده و در ابتدا از کف خیابان شروع کردند، در برخی از دانشگاه‌ها که انتظار نمی‌رفت، عده‌ای که فریب خورده بودند از الفاضی استفاده می‌کردند که زیبنده دانشگاه نبود، با وجود اینکه دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته و برنامه‌ریزی کرد ولی در محاسبات اشتباه کردند.

منصوری در ادامه مطلب اضافه کرد: دشمن با توهمات بسیار بالایی، تمام توان و ظرفیت رسانه‌ای خود را پای کار آورد، سلبریتی‌های بی‌هویت که مدتها در کشور رشد کرده و نان کشورشان را خوردند اما در اغتشاشات سال قبل به منافع و امنیت پشت کردند و در آتش فتنه دمیدند و نشان دادند که در زمین دشمن بازی می‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: در جنگ ترکیبی ۱۴۰۱ بسیاری از بازیگران هالیوودی که اصلاً نام ایران را نمی‌توانستند به درستی تلفظ کند و هیچ شناختی از آن نداشتند، علیه ایران موضع می‌گرفتند، در واقع نشان دادند که این یک پروژه صهیونیستی است و دشمن همه قوا و امکانات خود را پای کار آورد تا ضربه بزند.

منصوری تشریح کرد: مهندسی پیچیده‌ای که دشمن به کار برد، ظرفیت‌هایی را که پای کار آورده بود و تلاش‌هایی که در راستای براندازی به کار گرفت، با شکست همراه شد، زیرا دشمن در محاسبات دچار اشتباه شده بود و دشمن تصور کرده بود مردم ایران با این توطئه‌ها فریب می‌خورند.

خنثی سازی توطئه ها با هوشیاری جوانان مومن و انقلابی در دانشگاه ها

منصوری از دانشجویان فعال و انقلابی دهگلانی با تأکید بر اینکه دشمن در اغتشاشات سال گذشته به هدف خود نرسید، افزود: دشمن احساس می‌کرد که مردم ملت ایران ارزشها را رها می‌کنند و اگر به مقدسات توهین کرده و جوانان را به شهادت برسانند به هدفشان می‌رسند، اما ملت غیور ایران با حضور و تجمعاتی که داشتند در دهان اینها زدند.

وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی سال گذشته از کف خیابان شروع شد و به دانشگاه کشیده شد، گفت: توطئه سال گذشته با هوشیاری جوانان مؤمن و انقلابی که در دانشگاه‌ها حضور داشتند خصوصاً بسیج دانشجویی شکست خورد لذا دانشجو رسالت بزرگی بر گردن دارد و در آینده درخشان انقلاب اسلامی، به عنوان موتور پیشران حرکت و حلقه میانی راهبر، نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای را خواهد داشت.

جمله پایانی

به فرموده رهبر معظم انقلاب، آنچه عظیم است حضور مردم در میدان‌های انقلاب است و وقایع این چند وقت، وجه‌ تمایز خاصی داشت و دشمن سعی داشت با وارنه جلوه دادن، به اهداف خودش برسد که این نشان دهنده واقعیت جامعه ما نیست و این جز دروغ‌سازی و لشکرسازی چیز دیگری نیست.

هر چیزی که با دروغ ادغام شود، به نابودی کشیده می‌شود و همین سبب شد تا پروژه و توطئه دشمن در جنگ ترکیبی سال گذشته شکست بخورد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24539
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.