حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد:

افزایش ۱۱ درصدی مصرف بنزین کردستانی‌ها در ایام نوروز

  • کد خبر : 31573
  • 15 فروردین 1403 - 9:48
افزایش ۱۱ درصدی مصرف بنزین کردستانی‌ها در ایام نوروز
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از افزایش 11 درصدی مصرف بنزین کردستانی‌ها در ایام نوروز خبر داد و گفت: از ۲۹ اسفند سال 1402 تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری، ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، جهانبخش نوکانی با بیان اینکه  بیشترین میزان مصرف بنزین در این مدت مربوط به شهرستانهای سنندج با هشت میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر و مریوان با چهار میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده است، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته با مالکین مجاری عرضه و تلاش رانندگان ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی، در این مدت همه ۹۰ جایگاه عرضه فرآورده و ۵۴ جایگاه CNG سطح استان به هموطنان خدمات ارائه داده‌اند.

وی با بیان اینکه مصرف نفتگاز نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته است، افزود: بیش از ۱۲ میلیون لیتر نفتگاز در این مدت مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به نظارت و بازرسی واحدهای عملیاتی و بازرسی در ایام نوروز گفت: واحدهای عملیاتی و بازرسی پخش منطقه کردستان (کنترل ونظارت بازرگانی، خدمات مهندسی و روابط عمومی) به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان ومسافرین نوروزی در ایام تعطیلات نوروز با کنترل نامحسوس از همه جایگاههای سطح استان بستر مناسب برای تامین و توزیع مطلوب مصرف سوخت را فراهم کردند.

گفتنی است استان کردستان به عنوان یکی از استان‌های گردشگرپذیر و توریستی کشور در ایام نوروز امسال میزبان مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور بوده است که شهرستان‌های مریوان و بانه به عنوان مقصد اصلی این گردشگران به شمار می‌روند.

منبع: روابط عمومی شرکت نفت کردستان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31573
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.