حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
رئیس دانشگاه پیام نور کردستان خبر داد:

افزایش ۱۰ درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور کردستان

  • کد خبر : 19949
  • 02 آبان 1402 - 8:57
افزایش ۱۰ درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور کردستان
رئیس دانشگاه پیام نور کردستان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۴ هزار و ۴۵۳ دانشجوی جدید پذیرفته شده‌اند، گفت: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی نشان می‌دهد.

مریم مهدی‌عراقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، از تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام دانشجویان تا هفتم آبانماه در تمامی مراکز و واحدهای استان انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان به شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: مرحله اول ثبت نام به صورت غیر حضوری با اسکن رنگی مدارک با فرمت Jpg یا Jpeg و حجم حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت در سایت گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir  صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: مرحله دوم ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نیز به صورت حضوری با ارائه اسکن رنگی صفحه اول و توضیحات شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، عکس ۴×۳ جدید با زمینه روشن، مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی، ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی و مدارک مشخص کننده نظام وظیفه(ویژه آقایان) انجام خواهد گرفت.

مهدی‌عراقی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان در سال تحصیلی جدید ۴ هزار و ۴۵۳ دانشجو پذیرفته شده دارد، افزود: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ رشته مقطع کارشناسی و ۳۰ رشته مقطع کارشناسی ارشد در حال ثبت‌نام در مراکز و واحدهای استان وجود دارد.

وی در پایان به اعطای وام‌های شهریه دانشجویی اشاره کرد و گفت: وام‌های شهریه دانشجویی با کارمزد ۴ درصد سالانه در مقطع کارشناسی ۳۰ میلیون ریال و در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰ میلیون ریال در هرنیمسال تحصیلی اختصاص خواهد یافت که ۹ ماه بعد از پایان زمان فارغ التحصیلی اقساط بازپرداخت آن شروع می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19949
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.