حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس:

افتخارآفرینی مشاهیر ما در طول تاریخ مرهون و مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های معلمان است

  • کد خبر : 10265
  • 18 اردیبهشت 1402 - 10:16
افتخارآفرینی مشاهیر ما در طول تاریخ مرهون و مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های معلمان است
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان افتخارآفرینی‌های مشاهیر ایران اسلامی را در طول تاریخ مرهون و مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های معلمان دانست و گفت: ایران اسلامی خاستگاه و مهد علم و دانش است و با تمدن چند هزار ساله به مشاهیر خود افتخار می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سعید شعبانی، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان کردستان با گرامیداشت یاد ۵۴۰۰ شهید دانش‌آموز و شهید مطهری اظهار کرد: ایران اسلامی خاستگاه و مهد علم و دانش است و با تمدن چند هزار ساله به مشاهیر خود افتخار می‌کند.

وی گفت: مشاهیر ما در دوره‌ها و موضوعات مختلف افتخار آفرینی کردند که همه آنها مدیون تلاش‌ها و دغدغه معلمان هستند که در دامن پاک آنان تربیت و رشد پیدا کرده‌اند.

شعبانی تاکید کرد: برای عبور از مسائل و مشکلات این کشور در دوره‌های مختلف تلاش‌های فراوانی صورت گرفت و دغدغه‌ها و خاطرات تلخ و شیرینی رقم خورد و به یادگار گذاشتیم لذا رسالت بزرگ برای ایرانی آبادتر و مستقل‌تر در پیش داریم و این ممکن نمی‌شود مگر از تمام ظرفیت‌های کشور به خصوص دانش آموزان و نخبه‌ها  استفاده کرد که این مستلزم تلاش معلمان است.

وی اذعان کرد: فرهنگیان دارای مسائل و مشکلات پیچیده و عدیده‌ای هستند اما این موارد جلوی پیشرفت و مسئولیت‌پذیری آنان را نخواهد گرفت و دیدیم که آموزش و پرورش و دانشگاه به عنوان موتور پیشران توسعه کشور مورد هجمه و هدف دشمن قرار گرفت، اما بصیرت فرهنگیان و معلمان اجازه نداد آموزش و پرورش با دشمن همراه شوند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی و اقوام مختلف کشور مایه اتحاد، افتخار و همدلی هستند و همگی باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنیم از مشکلات مختلف عبور کنیم همانطور که مقام معظم رهبری گفته‌اند که در نظام اسلامی ایران هیچگونه بن‌بستی وجود ندارد.

شعبانی اضافه کرد: با دست فرهنگیان و معلمان و اساتید مرزهای دانش فتح خواهد شد.

در این مراسم از یادبود شهیدان محمد نامدارمرادی، شهید مسعود قصری، رحمت‌الله نمکی رونمایی و از معلمان نمونه شهرستانی و استانی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10265
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.