حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان خبر داد:

افتتاح ۳ پروژه ورزشی در کردستان به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 15700
  • 02 شهریور 1402 - 7:33
افتتاح ۳ پروژه ورزشی در کردستان به مناسبت هفته دولت
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان از افتتاح سه پروژه ورزشی در سطح استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، آمنه غلام ویسی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این خبر اظهار داشت؛ از جمله برنامه‌های دستگاه ورزش و جوانان استان در هفته دولت بهره‌برداری از سه پروژه ورزشی است که با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل دو باب زمین چمن مصنوعی و یک سالن چند منظوره است و در هفته دولت با حضور مسئولین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اعتبار صرف شده برای این پروژه‌ها را در حدود ۲۴ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: محل تامین اعتبار این پروژه‌های ورزشی استانی و ملی است.

غلام ویسی اذعان کرد: زمین چمن مصنوعی روستای بالک و سیاناو در شهرستان مریوان و سالن سقف بلند ۱۲۰۰ نفری شهرستان بانه پروژه‌های ورزشی آماده افتتاح این اداره کل در هفته دولت امسال هستند.

وی اعتبار هزینه شده برای پروژه ورزشی سالن ۱۲۰۰ نفری شهرسان بانه را در حدود ۲۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان عنوان کرد و گفت: زیربنای این پروژه در حدود ۴ هزار و پانصد مترمربع است.

آمنه غلام ویسی با اشاره به لزوم توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی در مناطق روستایی افزود: اداره کل ورزش و جوانان کردستان بر اساس توزیع عادلانه زیرساخت‌های ورزشی اقدام به ساخت زمین‌های چمن مصنوعی مینی فوتبال در مناطق روستایی کرده است که دو باب از این زمین‌ها در روستاهای “بالک” و “سیاناو” احداث شده و در طول هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

مسئول ورزش و جوانان استان با اشاره به وجود ۶۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان اظهار داشت: با جذب اعتبارات ملی و با حمایت استاندار کردستان و همچنین مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و فرمانداران شهرستان‌های مختلف تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات مناسب به حوزه ورزش به زودی شاهد تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام این بخش در آینده نزدیک باشیم و این زیرساخت‌ها را در اختیار جامعه ورزشی استان قرار دهیم.

غلام ویسی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح پروژه‌های ورزشی هفته دولت شاهد توسعه ورزش در این مناطق از استان کردستان باشیم.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15700
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.