حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
به صورت ویدیو کنفرانس با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران صورت گرفت؛

افتتاح ۲۰ طرح محرومیت زدایی سپاه بیت المقدس کردستان

  • کد خبر : 4653
  • 17 دی 1401 - 13:43
افتتاح ۲۰ طرح محرومیت زدایی سپاه بیت المقدس کردستان
طی مراسمی به صورت ویدیو کنفرانس با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران،  ۳۰۵۰ طرح محرومیت زدایی مردم پایه در سازمان بسیج مستضعفین افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاحیه طرح‌های ‌محرومیت‌زدایی مردم‌پایه بسیج که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهارداشت: در ایام سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه ‌مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و نیز در آستانه سالگرد شهید احمد کاظمی و شهدای عرفه قرار داریم، به همین جهت ۳۰۵۰ طرح ‌محرومیت‌زدایی مردم‌پایه شامل ۴۸۰ پروژه در قالب طرح بسیج آب‌رسانی، یک هزار و ۲۲۵ پروژه مسکن محرومین، ۵۱۶ پروژه احداث راه روستایی و جاده بین مزارع، ۵۴۲ پروژه آسفالت راه‌های پایگاه، حوزه مقاومت و پاسگاه انتظامی و ۲۸۷ پروژه در سایر حوزه‌ها را امروز افتتاح می‌کنیم.

در ادامه این نشست، سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در این جلسه عنوان داشت: غیر از  پروژه ی آبرسانی به ۱۶۹ روستا، امروز در استان کردستان ۲۰ پروژه افتتاح خواهد شد که آسفالت راه روستایی در هر شهرستان شامل قروه، بیجار، دیواندره، سروآباد، بانه و مریوان است .

 

وی گفت:  ۱۲ پروژه ی احداث مسکن روستایی در استان کردستان افتتاح شده است  که ۳ پروژه در شهرستان کامیاران و ۹ پروژه در شهرستان سنندج است که مبلغ اعتبار این ۲۰  پروژه حدود  ۳۶۰ میلیارد ریال است  که امروز  افتتاح میشود.

 

وی افزود: پروژه های طرح کرامت شامل افتتاح ۳ پروژه ی چمن مصنوعی ، ۳ پروژه ی سنگ فرش معابر و یک پروژه ی هدایت فاضلاب آبرسانی از پروژه های در دست اقدام است.

وی افزود: در بحث احداث مسکن مددجویی ۲۴۰ واحد مسکن در دستور کار قرار گرفته است که به صورتهای مختلف این پروژه ها به بهره برداری  می رسد.

 

وی به پروژه های در دست اقدام اشاره کرد و افزود: در طول ۳۰ ماهه گذشته به ۱۶۹ روستا با اعتباری بالغ بر ۸ ۵۲۷میلیارد تومان آب رسانی انجام شده است که تا به الان ۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و۹/۲۳۱ کیلومتر حفاری و لوله گذاری انجام شده است.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4653
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.