حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

افتتاح گروه تلویزیونی سپاه بیت‌المقدس کردستان+ عکس

  • کد خبر : 33038
  • 28 فروردین 1403 - 12:56
افتتاح گروه تلویزیونی سپاه بیت‌المقدس کردستان+ عکس
گروه تلویزیونی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان صبح امروز به‌منظور انعکاس فعالیت‌های سپاه و بسیج با حضور فرمانده سپاه استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، حجت‌الاسلام طه توکلی مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران کردستان صبح امروز در افتتاحیه گروه تلویزیونی سپاه کردستان اظهار داشت: ایجاد گروه تلویزیونی سپاه کردستان به‌عنوان یکی از نیازهای سازمان در بحث تولیدات رسانه‌ای مورد بررسی قرار گرفت چرا که این تولیدات موید عملکرد خدمات سپاه و روایتی از وضعیت و فرهنگ‌سازی‌های سپاه و بسیج است.

وی گفت: ظرفیت‌های استان کردستان باید در بحث تولیدات متناسب با مأموریت‌های بسیج و سپاه و همچنین در بحث مفاهیم انقلابی و ایثار و شهادت مورد بررسی قرار گیرد که با تأمین مکان مناسب و نیروی انسانی و تجهیزات اولیه تلاش می‌شود در آینده یک گروه استاندارد در تراز اول را شکل و تثبیت کند.

 حجت‌الاسلام توکلی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این گروه تلویزیونی تولیدات محتوایی ایده‌آل، در حد استاندارد و عملکرد سپاه استان تثبیت کنیم.

 سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه به برکت همدلی و اقدامات متنوع در حوزه‌های مختلف از جمله رسانه که نقطه عطف و جزو نیازمندی‌های سپاه بوده، این کار به‌خوبی انجام شد.

 وی بر لزوم تبیین اهمیت و جایگاه رسانه تأکید کرد و گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این گروه تلویزیونی اقدامات به‌صورت منسجم‌تر تهیه و منعکس خواهد شد، ما اگر بخواهیم صدای رسا برای بیان برنامه‌ها و مواضع سپاه داشته باشیم، بهترین مکان همین گروه تلویزیونی است.

 فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تأکید بر اینکه برنامه‌های این مجموعه تا رسیدن به هدف تداوم داشته باشد، خواستار ساماندهی اقدامات رسانه‌ای شد و تصریح کرد: اقدامات مختلفی در سپاه کردستان انجام شده و یا در حال انجام است، اما آن‌چنان که بایدوشاید منعکس نشده که نیازمند کار و انسجام بیشتر است.

 وی افزود: محتوای رسانه‌ای برنامه‌های سپاه باید از طریق این گروه تلویزیونی تهیه و منعکس شود، باید تیم رسانه‌ای قوی و منسجم تشکیل و تولید محتوا کنند.

 سردار گشتاسبی بیان کرد: باید از اقدامات حوزه‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری سپاه در استان کردستان گزارش و مستند تهیه و به جامعه منعکس شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33038
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.