حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
مجمع نمایندگان کردستان در پیامی اعلام کرد؛

افتتاح پروژه‌های کردستان تبلور عینی کار و مدیریت جهادی

  • کد خبر : 21669
  • 17 آبان 1402 - 7:36
افتتاح پروژه‌های کردستان تبلور عینی کار و مدیریت جهادی
مجمع نمایندگان کردستان در پیامی اعلام کرد: پیگیری مصوبات و افتتاح پروژه‌های مهم در استان کردستان مصداق و تبلور عینی کار و مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام مشترکی از نماینده ولی فقیه در استان، تمهید مقدمات، برنامه‌ریزی بسیار خوب و مدیریت شایسته استاندار کردستان در سفر رئیس جمهور و هیأت دولت با عنایت به مصوبات امید بخش سفر و حضور گسترده و پرشور مردم استان در استقبال از کاروان دولت مردمی، تقدیر و تشکر کردند.

در این پیام آمده است: سفر ریاست محترم جمهور و هیأت محترم دولت در یازدهم و دوازدهم آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ به استان کردستان موجبات خوشحالی مردم همیشه در صحنه و غیور استان را فراهم کرد.

کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش، استان فرهنگی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایشان را با تعابیر زیبای ایمان عمیق به اسلام و وفاداری جوانمردانه و فداکارانه به ایران و نظام جمهوری اسلامی توصیف می‌کند.

کردستان سرزمین اصالت و فرهنگ را باید شایسته مردمان بزرگ آن ساخت و این اراده و همت در ریاست محترم جمهور و دولت مردمی وجود دارد که عقب ماندگی‌ها در کردستان جبران شود و سه بار حضور رئیس جمهور مردمی در یک بازه زمانی کوتاه مدت برای پیگیری مصوبات و حل مشکلات استان و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مهم مصداق و تبلور عینی کار و مدیریت جهادی برای برون رفت استان کردستان از وضعیت موجود و نیل به توسعه یافتگی است.

این‌جانبان اعضای مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی به مصداق حدیث نبوی «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» ضمن تقدیر و تشکر از حضور ریاست محترم جمهور و هیأت دولت، مراتب امتنان خود را از مردم نجیب، بصیر و شریف استان در مهمان‌نوازی و استقبال از ریاست محترم جمهور و هیأت محترم دولت و همچنین برنامه‌ریزی بسیار خوب و شایسته نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان و اعضای محترم شورای اداری و شورای تأمین و مشارکت فعال جریان‌های سیاسی، روحانیون، ماموستایان، دانشگاهیان، تولیدکنندگان، فعالین اقتصادی و همه دلسوزان استان اعلام می‌کنیم.

از دولت مردمی انتظار می‌رود که در راستای بهبود شاخص‌های اقتصادی استان و افزایش رفاه نسبی مردم، تلاش بیشتری مبذول و در جهت‌گیری‌ها و اهداف کلان توسعه جایگاه و مأموریت‌های استان بازتعریف شود، چراکه توسعه کردستان بخشی از پازل توسعه ملی است.

در پایان امیدواریم که با همت و تلاش همه مدیران ملی و استانی شاهد تحقق هرچه سریع‌تر مصوبات سفر باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21669
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.