حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی:

اغتشاشات اخیر نشان دهنده پیوستن تمامی گروه‌های تجزیه‌طلب به برنامه‌های صهیونیسم جهانی است

  • کد خبر : 1958
  • 28 مهر 1401 - 9:46
اغتشاشات اخیر نشان دهنده پیوستن تمامی گروه‌های تجزیه‌طلب به برنامه‌های صهیونیسم جهانی است
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی گفت: حضور گروه‌های تجزیه طلب در دو حادثه اخیر (عملیات ناکام تروریستی اصفهان) و اغتشاشات اخیر نشان دهنده پیوستن تمام قد تمامی گروه‌های تجزیه طلب به برنامه‌های صهیونیسم جهانی است.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، محمد اسماعیل خدادادی عضو هیئت علمی دانشگاه در در نشست روشنگری که با حضور تعدادی از دانشجویان نخبه استان و اساتید دانشگاه های سطح استان کردستان برگزار شد. به تحلیل و بررسی حوادث و اتفاقات اخیر کشور پرداخت و اظهار داشت: بزرگتر ها یادشان هست که وضعیت کردستان در اواخر سال ۵۷ چگونه بود، در کل کردستان یک دانشگاه تربیت معلم با چند نفر دانشجو و حدود ۱۵ تا دبیرستان وجود داشت. من چشمم رو باز کردم ۱۷ ساله بودم و در زمان حاج احمد متوسلیان که مریوان ازاد شد در کردستان بودم. مدتی بعد در جریان ازاد سازی روستای دوزردره در سال ۶۰ شرکت داشتم . در مرحله اول درگیری با گروهک دمکرات تلاش ما نا فرجام بود. پنج نفر اسیر دادیم. که بچه ها اهل بیجار و کرد زبان بودند،فردای آن روز جنازه اسیر ها را برایمان فرستادن، گلوله نخورده بودند. اما زنده زنده با سرنیزه سینه شان شکافته شده بود و قلب شان را در اورده بودند.که دو ماه بعد شهید کاوه از سقز آمد و توانستیم آن منطقه را پاکسازی کنیم.

وی افزود: این گروهک ها به وسیله این اقدامات سعی در ترساندن مردم داشتند که کسی جرات نکند از خانه بیرون بیاید. حال به وسیله رسانه های بیگانه میخواهند بر افکار مردم ما تاثیر بگذارند.

وی ادامه داد: در رسانه های خارجی همچون اینترنشنال و مسیح علینژاد و… گفته بودند که ۲۲ روز است که شهر سنندج تسلیم شده و کجاها را آتش زند و چه ها کردند، حالا من دیشب در سن ۶۱ سالگی به سنندج امدم، شهر در ارامش و امنیت کامل بود.

خدادادی گفت: حضور گروه های تجزیه طلب در دو حادثه اخیر(عملیات ناکام تروریستی اصفهان) و اغتشاشات اخیر نشان دهنده پیوستن تمام قد تمامی گروه های تجزیه طلب به برنامه های صهیونیسم جهانی است.

وی ادامه داد: آنها یک طرح شش مرحله ای دارند ،تحت عنوان طرح ((جیم هانسون)) که برای تجزیه کشور ایران طراحی شده است. مراحل این پروژه عبارت است، فشار اقتصادی، ایجاد اغتشاش و نا امنی، مسلح کردن اغتشاشگران ، حمله به مراکز نظامی و امنیتی و ورود گروهک های مسلح تجزیه طلب و جنگ داخلی (سوریزاسیون ایران)که سرانجام این طرح نیز ناامنی همیشگی در درون مرز های کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه سرویس جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی دست به تجمیع گروهک های ضد ایرانی در جهت اجرای این برنامه زده است گفت:  بلافاصله تریبون داران رسانه های بیگانه که منتظر فرصتی برای عقده گشایی بودند از جمله شبکه های ایران اینترنشنال، بی.بی.سی فارسی ،رادیو فردا، صدای امریکا و.. که در خیانت به ملت ایران از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند با اشک تمساح ماموریت اصلی خود را بر پایه دروغ، شایعه پراکنی ،توطعه ،بزرگنمایی، کشته سازی، دشمن ساختن از دوست،دوست انگاشتن دشمن آغاز کردند. البته دشمن خارجی از مدت های پیش منتظر فرصتی برای ایجاد فتنه از سوی ارازل و اوباش داخلی با هدایت شبکه های امنتی خارجی و برخی سلبریتی های فریب خورده داخلی بود.

 

این استاد دانشگاه ادامه داد: دشمنان خارجی در این زمینه حدود یک هزار نفر از ارازل و اوباش را در منطقه ای در مرز عراق و اردن و سوریه و همینطور گروهک های کرد ایرانی در کردستان عراق را نیز برای لیدری اغتشاشات اموزش داده بودند.

در پایان مراسم دانشجویان و اساتید به پرس و پاسخ پیرامون مسائل اخیر پرداختند و نظرات و پیشنهادات خود را در باب چگونگی برخورد با اغتشاشات و اشوبگران مطرح کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1958
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.