حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

اعلام آمادگی اعزام تیم‌های سحر کردستان به مناطق زلزله‌‌زده خوی

  • کد خبر : 5738
  • 10 بهمن 1401 - 9:52
اعلام آمادگی اعزام تیم‌های سحر کردستان به مناطق زلزله‌‌زده خوی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از اعلام آمادگی اعزام تیم‌های سحر به مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی، استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، پیام جلالی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وقوع زلزله در مناطقی از روستاهای شهرستان خوی، تیم‌های سحر هلال احمر کردستان، جهت ارائه حمایت‌های روحی و روانی به کودکان متاثر از حادثه در این مناطق، آماده اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: اعضای تیم سحر استان کردستان متشکل از یک تیم  واحد استانی که ضمن گذراندن دوره آموزشی – تخصصی کشوری، جهت خدمت رسانی و ارائه حمایت‌های روانی و خدمات فرهنگی به مناطق زلزله زده، آماده می‌باشند.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت تیم‌های عملیاتی سحر(سفیران حمایت های روانی) سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در حیطه حمایت‌های روانی و اجتماعی – فرهنگی در بلایا، در احترام به حقوق دیگران، رعایت حریم خصوصی، رازداری، حق انتخاب و تصمیم گیری در امور خود، پرهیز از ظلم، هر گونه تبعیض، دوستی و نیکوکاری تجلی پیدا می‌کند.

پیام جلالی خاطرنشان کرد: تیم سحر خدمات خود را در قالب چند گروه تخصصی اعم از گروه PFA تخصصی کمک‌های اولیه روانشناختی، گروه CFSتخصصی فضای دوستدار کودک و گروه MDI تخصصی رسانه و مستند سازی ارائه خواهند بود.

گفتنی است تیم سحر استان کردستان از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز نموده و تاکنون در چندین عملیات ملی و استانی حضور فعال داشته و در پروژه‌های حمایت روانی استانی نیز با همکاری سایر نهادها همچون بهزیستی برنامه‌های منسجمی را برگزار نموده است و از آمادگی مناسبی برخوردار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5738
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.