حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خبرداد:

اعزام ۴۰۰ گروه جهادی به روستاهای محروم استان کردستان

  • کد خبر : 2910
  • 28 آبان 1401 - 12:51
اعزام ۴۰۰ گروه جهادی به روستاهای محروم استان کردستان
سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس از اعزام ۴۰۰ گروه جهادی به روستاهای محروم استان کردستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار کردتودی، سردار سید صادق حسینی روز شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سنندج اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای بسیج را گرامی می داریم چرا که عامل قدرت انقلاب اسلامی شدند.

وی افزود: فرارسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک می گوییم و امیدواریم در این هفته شاهد تبلور خدمات انجام شده توسط بسیجیان باشیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور ۴۰۰ گروه جهادی آغاز شده و به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

سردار حسینی افزود: عرصه های پزشکی، آموزشی، خدماتی، فرهنگی، اقتصادی و دامپزشکی به مدت یک هفته انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول رزمایش جهادگران فاطمی در اردیبهشت ماه در هفته بسیج سازندگی انجام شد، اظهار داشت: طی یک سال اخیر ۱۱۶ و ۵۸۵ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است و ۱۲۴ هزار نفر روز بسیجیان در عرصه های مختلف خدمات جهادی ارائه داده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اعلام کرد: راه اندازی ۱۰۰۰ نیروگاه خورشیدی، اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث کارگاه های اقتصاد مقاومتی، اجرای عملیات آبرسانی به روستاها از جمله طرح هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به فتنه های چند روز اخیر اظهار داشت: همه شیاطین علیه نظام اسلامی ایران صف آرایی کرده اند که در این نظام خدشه ای ایجاد کنند و از پیشرفت و توسعه کشور جلوگیری کنند و در این راستا از گروه های ضد انقلاب حمایت می کنند.

وی افزود: ما شاهدیم که مزدوران آن ها در برخی از نقاط کشور دست به اسلحه برده اند و به افراد بی گناه تعدی می کنند

سردار حسینی خاطرنشان کرد: آنچه که دشمنان خواب دیده اند هیچ وقت محقق نمی شود و رویاهایشان را به گور خواهند برد و ملت ایران با همدلی و وحدت از امنیت خودش دفاع خواهد کرد.

وی افزود: دشمنان از اغتشاشگران حمایت می کنند و به جان و مال و کسب و کار مردم آسیب می زنند اما باید بدانند که در این آوردگاه ملت شریف ایران پیروز بوده و هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: دشمنان هتک حرمت مساجد و قرآن و توهین به دین مقدس اسلام را در دستور کار قرار داده اند اما بدانند که دین اسلام پیروز است و ایران همیشه سربلند خواهد بود.

سردار حسینی تصریح کرد: حضور بسیج در میادین مختلف نشان داد که یکی از اهرم های قدرت نظام اسلامی و خدمت رسانی به مردم است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2910
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.