حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر حمایت از بازاریان؛

اصناف و بازاریان در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن هستند

  • کد خبر : 16466
  • 15 شهریور 1402 - 7:09
اصناف و بازاریان در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن هستند
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر حمایت از بازاریان استان، گفت: امروز شما بازاریان در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن هستید و ما هم با تمام توان از شما حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی شامگاه روز گذشته و در دیدار با اصناف و بازاریان در سالن اجتماعات سپاه بیت المقدس کردستان با بررسی مشکلات بازاریان، اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا با تمام اصناف به صورت جداگانه جلسه برگزار کنیم و به مشکلات هر یک از اصناف به صورت خاص رسیدگی شود.

وی ادامه داد: برخی موضوعات و مشکلات بازاریان در سطح استان قابل بررسی و حل‌وفصل می‌باشد که باید جلساتی با استاندار برگزار شود و این مشکلات برطرف گردد و بخشی دیگر را نیز به مرکز کشور انتقال می‌دهیم و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه مسائل استان کردستان در حوزه بازار و تجارت باید با جدیت مورد بررسی قرار گیرند، خاطر نشان کرد: مردم استان کردستان مردمی نجیب، انقلابی، فهیم و همراه با نظام هستند که برای این انقلاب و اسلام جان خود را فدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: استان کردستان در حوزه‌های مختلف رشد قابل توجهی داشته و دارای زیرساخت‌های خیلی خوبی است و کارخانجات و واحدهای صنعتی مناسبی در استان وجود دارد که می‌تواند بسیار در بخش اقتصادی تاثیرگذار باشد

به گفته گشتاسبی دشمن امروز در تلاش است تا انسجام ما را از بین ببرد و برای دشمن ما تفاوتی ندارد که دارای چه قومیت و چه زبانی باشیم و تنها هدف دشمن در از بین بردن ایران اسلامی است که معادلات جهان را تغییر داده است

وی با تاکید بر اینکه ما باید در برابر توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم، افزود: امروز شما بازاریان در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن هستید و ما هم با تمام توان از شما حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ایران ما یک ایران با اقتدار است که دارای یک ملت زنده و یک رهبر فرزانه بسیار هوشیار است و جای‌جای ایران ما در اوج اقتدار و سربلندی است که دشمن این را نمی‌خواهد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال به چالش کشیدن انقلاب اسلامی است، گفت: آنچه که ماندگار خواهد بود ایران اسلامی و انقلاب اسلامی است و آنچه که زبون و نابودشدنی است دشمن ما است که راه به جایی نخواهد برد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16466
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.