حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج خبر داد:

اسکان شبانه ۵۰ نفر بی‌سرپناه در گرمخانه

  • کد خبر : 27917
  • 14 بهمن 1402 - 13:25
اسکان شبانه ۵۰ نفر بی‌سرپناه در گرمخانه
مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد بی سرپناه و در راه مانده از طریق سامانه 137 اطلاع و یا آنها را به گرمخانه شهرداری سنندج هدایت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، صلاح‌الدین وکیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی، اسکان افراد بی سرپناه در سطح شهر یکی از رسالت های مهم شهرداری‌ها در فصل سرما است.

وی با تاکید براینکه اسکان شبانه این افراد هر ساله با آغاز فصل سرما و برودت هوا آغاز می شود و امسال نیز کما فی سابق تمهیدات لازم برای جمع آوری و اسکان این افراد صورت گرفته است.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج با بیان اینکه شهرداری سنندج با هدف حمایت از این قشر آسیب دیده با ایجاد ظرفیت‌های مختلف نسبت به اسکان این افراد اقدام می‌کند عنوان کرد: در همین راستا مرکز گرمخانه شهرداری سنندج واقع در ۱۷ شهریور با ظرفیت اسکان ۵۰ نفر در شب از آغاز فصل سرمان اقدام به اسکان بی سرپناهان و در راه ماندگان کرده است.

وکیلی اذعان کرد:یک دستگاه مینی بوس به صورت شبانه روزی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر مشغول گشت زنی و جمع‌آوری این افراد است.

وی با تاکید براینکه در سال گذشته براساس آمار ۸ هزار نفر شب در این گرمخانه اسکان داده شده‌اند، افزود: از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد بی سرپناه و در راه مانده از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع و یا آنها را به گرمخانه شهرداری سنندج هدایت کند.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد با همراهی و مشارکت خیرین بتوانیم در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود در قبال افراد بی سرپناه و کارتن خواب به بهترین شیوه اقدام کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27917
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.