حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
دیواندره شهری گمنام در زمینه فوتبال اما درخشان؛

استعدادهای ورزشی دیواندره‌ که در دیار خود غریب می‌مانند!

  • کد خبر : 29365
  • 08 اسفند 1402 - 12:19
استعدادهای ورزشی دیواندره‌ که در دیار خود غریب می‌مانند!
در سایه بی‌تفاوتی مسئولین ورزش و جوانان شهرستان دیواندره، جام فوتسال دهه مبارک فجر که قرار بود به مناسبت چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همانند سالهای گذشته در این شهرستان برگزار شود، برگزار نشد؛ و این مسئله موجی از نارضایتی را در میان ورزشکاران و فوتبال دوستان این شهرستان رقم زد...

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، در سایه بی‌تفاوتی مسئولین ورزش و جوانان شهرستان دیواندره، جام فوتسال دهه مبارک فجر که قرار بود به مناسبت چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همانند سالهای گذشته در این شهرستان برگزار شود، برگزار نشد؛ و این مسئله موجی از نارضایتی را در میان ورزشکاران و فوتبال دوستان این شهرستان رقم زد که برخی از این ورزشکاران با تشکیل یک تیم فوتسال در شهرستان بیجار حضور یافتند و در جام فوتسال دهه مبارک فجر این شهرستان به رقابت پرداختند و در میان تیم‌های بیجاری که همه سرآمد ورزش فوتبال در استان می‌باشند نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

به راستی این مسئله نشان دهنده ضعف بزرگی در سیستم ورزشی شهرستان دیواندره ، قابل تامل و مایه تاسف برای دست‌اندرکاران آن است که فوتسالیست‌های این شهرستان ناچارند برای حضور در رقابت‌های جام فوتسال دهه فجر، خطرات جاده‌ای را به جان خود بخرند تا در شهر دیگری به رقابت بپردازند.

جای تاسف است که چنین استعدادهایی نمی‌توانند در شهر خود شکوفا شوند و با بی‌مهری مسئولین روبرو می‌شوند

جای تامل دارد که چرا اینچنین مسابقات ورزشی که همراه با شور و نشاط و پرورش فزاینده در جمع جوانان می‌باشد، برگزار نمی‌شود!!

دیواندره شهری گمنام اما پر از ظرفیت‌ها و استعدادهای فوتبالی است که نمونه آنها؛ زبیر نیک نفس و زکریا مرادی هستند که اصالتی دیواندره‌ای دارند

بدون شک در این رابطه مسئولین باید با جدیت وارد شوند و با خاطیان این مسئله که با چوب لای چرخ گذاشتن‌های خود مانع از درخشش استعدادهای استان و مانع ایجاد شور و نشاط جوانان می‌شوند برخورد نمایند.

امیدواریم دیگر این موضوع اتفاق نیفتد و جوانان ما ناچار به ترک دیار خود برای حضور در رقابت‌های ورزشی نباشند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29365
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.