حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

استان کردستان استانی فرهنگی با مردمانی ولایتمدار است

  • کد خبر : 14612
  • 08 مرداد 1402 - 11:06
استان کردستان استانی فرهنگی با مردمانی ولایتمدار است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه استان کردستان استانی فرهنگی با مردمانی ولایتمدار است، گفت: این مردم همواره پای نظام و کنار رهبری قاطعانه ایستاده‌اند و به دشمن اجازه دخالت در امور کشور را نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی از دهگلان، پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با قدردانی از خدمات ارزشمند صادق جمالی در سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران در راستای عمران و آبادانی کشور وارد عمال شده است و نقش مهم و اساسی سپاه پاسداران در هرگونه اقداماتی که در این راستا در کشور اجرا می‌شود قابل توجه است.

وی اضافه کرد: استان کردستان، استانی فرهنگی با مردمانی ولایتمدار است که همواره پای نظام و کنار رهبری قاطعانه ایستاده‌اند و به دشمن اجازه دخالت در امور کشور را نخواهند داد.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان، با اشاره به اینکه آمریکا در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است یادآور شد: آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است و برای اثبات آن از هیچ اقدامی چشم‌پوشی نمی‌کند.

به گفته وی آمریکا ‌و متحدانش باید بدانند که ایران با اقتدار و با پشتوانه همین مردم با صبر و حوصله پله‌های ترقی و پیشرفت را طی می‌نماید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، با اشاره به ناآرامی های اخیر در فلسطین اشغالی عنوان کرد: بیاناتی که رهبر حزب الله درباره رژیم صهیونیستی عنوان کردند (اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است) صحیح بوده و امروزه می‌بینیم که مردم این رژیم جعلی به جان یکدیگر می‌افتند و‌ موجی از ناآرامی‌ها و نارضایتی‌ها در آنجا حاکم است.

سردار گشتاسبی گریزی هم به اتفاقات رخ داده در سال قبل در استان کردستان داشت و افزود: در سال قبل شاهد تلاش بی‌وقفه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای ناآرام جلوه دادن این کشور بودیم که نتوانستند اهداف خود را در ایران اسلامی پیاده کنند و با هوشیاری و بصیرت مردم روبرو شدند.

وی ادامه داد: امروز مقوله امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم و حیاتی است و به سادگی نمی‌توان از آن گذشت چرا که تمام تلاش و توان دشمن بر این است که حجاب و عفاف را کنار زده و‌ بی بندوباری را در کشور توسعه دهد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ صادق جمالی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دهگلان تقدیر و سرهنگ علی رضویان به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان معرفی شد.

گفتنی است، رضویان پیش از این جانشینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14612
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.