حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
ماجرای انسداد مسیر دهگلان به موچش چه بود؟

از وعده‌های بر زمین‌مانده تا زیر پا گذاشتن قانون توسط مردم+ فیلم

  • کد خبر : 31708
  • 16 فروردین 1403 - 11:15
از وعده‌های بر زمین‌مانده تا زیر پا گذاشتن قانون توسط مردم+ فیلم
عصر روز گذشته، مردم روستاهای اطراف مسیر دهگلان به موچش و کامیاران را به دلیل وقوع تصادفات مکرر، ناایمن بودن و نیز عدم اجرای پروژه تعریض این مسیر، برای دومین بار در طول ده روز گذشته مسدود کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، محور جاده دهگلان به موچش از پرحادثه‌ترین مسیرهای مواصلاتی استان کردستان بشمار می‌رود که در طول سال‌های گذشته، به‌صورت متعدد بارها شاهد تصادفات مرگبار و جراحات شدید ناشی از آن بوده است.

پرحادثه بودن این مسیر به این منجر شد که در آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ و هم‌زمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان کردستان، گام اول پروژه تعریض مسیر با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی و افتتاح شود.

متأسفانه باگذشت بیش از چهار ماه از کلنگ‌زنی آن، هیچ اقدامی در جهت اجرایی‌شدن این پروژه صورت نگرفته است و عدم پایبندی مسئولان بر اجرای وعده‌های خود و همچنین افزایش تصادفات مرگبار، موجب شد تا مردم برای دومین بار در ۱۰ روز گذشته این مسیر را مسدود کنند.

چرا باید کاربران فضای مجازی هشتگ (#جاده‌های_مرگ) کردستان را ترند اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی کنند؛ اما مسئولین استان ما توجهی به وضعیت مرگبار این جاده‌ها نداشته باشند!

از سویی چرا مسئولین پیگیر این موضوع نبودند و اجازه می‌دهند عده‌ای از مردم آن منطقه حال به هر دلیلی به خود اجازه دهند جاده مواصلاتی بین دو شهرستان را مسدود کنند و در زمین دشمن بازی کنند؟ مگر نه آنکه چنین اقدامی از نظر قضایی یک جرم محسوب می‌شود و باید با افراد خاطی برخورد کرد؟

بنابراین انتظار می‌رود پیش از هر چیز مسئولین در خصوص رفع مشکلات این جاده که مطالبه اصلی مردم آن منطقه است اقدام کنند که در همین راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار شهرستان قول‌هایی دادند و حال منتظر عملی‌شدن این وعده هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31708
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.