حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

ارائه خدمات جمعیت هلال‌احمر به بیش از ۲۸ هزار نفر در کردستان

  • کد خبر : 3061
  • 02 آذر 1401 - 9:50
ارائه خدمات جمعیت هلال‌احمر به بیش از ۲۸ هزار نفر در کردستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از ارائه خدمات حمایتی و درمانی به بیش از ۲۸ هزار نفر در پروژه های داوطلبی محرومیت زدا توسط حوزه داوطلبان هلال احمر کردستان طی یکساله گذشته خبر داد.

به گزارش کُردتودی، پیام جلالی گفت: طی یکسال گذشته، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰نفر از خدمات حمایتی و درمانی و همچنین ۲۵ هزار و ۷۰۰نفر در پروژه های محرومیت زدا در طرح هایی موسوم به نیابت، همای رحمت، کاروان سلامت و… به ارزش ۲۳ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال بهره مند شدند.

وی افزود: سال گذشته، طی اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق و روستاهای محروم استان، ارائه‌ خدمات‌ دندانپزشکی از جمله ترمیم، ویزیت و… در قالب ۸ کاروان سلامت به ارزش ۴ میلیارد و هفتصد میلیون ریال، به مردم ارائه شده و ۱هزارو۶۰۰ بسته معیشتی در این کاروان ها توزیع گردید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به مشارکت و همراهی خیرین جهت تجهیز بانک امانات پزشکی، افزود: در این مدت تعداد ۷۸ قلم از اقلام پزشکی جهت تجهیز بانک امانات پزشکی به ارزش یک میلیارد ریال به هلال احمر کردستان اهدا شده است.

وی بیان کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته با مشارکت اعضای داوطلب و خیرین جمعیت هلال احمر کردستان، فعالیت‌های داوطلبی از جمله برپایی چادر ایستگاه سلامت، طرح نیابت، کاروان سلامت، توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی در بین خانواده های نیازمند، اهدای خون و… برگزار گردید.

دکتر جلالی در ادامه با اشاره به انجام فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه خاطرنشان کرد: عزیزانی که علاقمند به انجام فعالیتهای بشردوستانه و عام المنفعه می باشند می توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان به خانواده عظیم هلال احمر و داوطلبان بپیوندند و در راستای تحقق اهداف ارزشمند این نهاد مردمی، ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3061
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.