حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
طی 2 روز صورت گرفت؛

ارائه بیش از ۴ هزار خدمت پزشکی در شهرستان بیجار با استقرار گروه‌های جهادی+ تصاویر

  • کد خبر : 10529
  • 23 اردیبهشت 1402 - 9:12
ارائه بیش از ۴ هزار خدمت پزشکی در شهرستان بیجار با استقرار گروه‌های جهادی+ تصاویر
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بیجار گفت: طی ۲ روز استقرار گروه جهادی پزشکی امام رضا(ع) در بیجار، بیش از چهارهزار خدمت پزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی و دامپزشکی در شهرستان ارائه شد.

محمد حسین محبیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کوردتودی اظهارداشت: بیش از ۳۰۰ نفر از جامعه پزشکی کشور در قالب ۲۰ گروه پزشکی تخصصی که در سه نوبت به مراجعه کنندگان خدمات رایگان ارائه شد.

وی افزود: در این ۲۰ گروه جهادی پزشکی، ۵۰ پزشک حوزه دندان پزشکی فعالیت داشتند که کلیه خدمات دامپزشکی را در تجهیزات و دارو رایگان ارائه کردند.

محبیان با اشاره به پایان فعالیت این گروه جهادی در عصر جمعه یادآور شد: روند پیگیری و درمان مراجعه کنندگان پایان نیافته است، ادامه درمان برخی از مراجعه کنندگان در سایر شهرهای استان و کشور، بصورت رایگان و توسط پزشکان گروه جهادی دنبال خواهد شد.

وی افزود: در بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری از این گروه جهادی در بیجار، موارد زیادی از مراجعه کنندگان نیاز به تهیه عینک داشتند که مقرر شد در استان برای تهیه رایگان عینک اقداماتی در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بیجار گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷۰درصد پزشکان متخصص در این گروه جهادی را بانوان کشور تشکیل میدادند، ذره ایی از خدمت و گشاده رویی با مردم کاسته نشده بود.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات و امکانات پزشکی شهرستان، رادیولوژی، ماموگرافی و سونوگرافی افزود: در راستای همکاری و همدلی شهرستان، تعداد قابل توجهی از پزشکان متخصص و متعهد بیجاری هم در این ۲ روز و در کنار مردم بصورت داوطلبان و رایگان حضور داشتند که قابل تقدیر است.

محبیان گفت: یکی از مهترین خدمات ارائه شده در این گروه جهادی، ست تشخیص سرطان در بانوان بود که بصورت آزاد هزینه های میلیونی دارد توسط بهترین پزشکان متخصص و حاذق در بیمارستان های خصوصی کشور رایگان انجام شد.

وی ادامه داد: بخش دیگر این گروه جهادی، فعالیت های فرهنگی، مشاوره و اطفال بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بیجار توضیح داد: مدیریت شهرستان بیجار هم در بخش اسکان، پذیرایی و تامین موارد ضروری و مورد نیاز گروه جهادی از تمام ظرفیت خود استفاده کرد‌.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10529
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.