حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
رییس بنیاد مستضعفان خبر داد:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به محرومان کردستان

  • کد خبر : 13932
  • 28 تیر 1402 - 20:24
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به محرومان کردستان
رییس بنیاد مستضعفان از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه چهار درصد از منابع این نهاد به محرومان استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، پرویز فتاح روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری کردستان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری در سنندج برگزار شد با بیان اینکه برای استان کردستان باید تلاش بیشتری کنیم و کاری که تاکنون انجام شده کافی نیست، اظهار داشت: تعارف را باید کنار بگذاریم و براساس وضعیت اقتصادی مردم قدم برداریم

وی با تاکید بر اینکه اکنون کردستان و ایران فقط به کار و عمل نیاز دارد، افزود: اقدامات انجام شده در کردستان ارزشمند است اما کافی نیست و مردم از ما انتظار دارند که برای رفع مشکلات و محرومیت‌ها اقدام عملی داشته باشیم.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه مردم قدردان خدمات نظام و دولت هستند بر لزوم ثبات اقتصادی و معیشتی تاکید نمود و آن را موجب ایجاد ثبات امنیت دانست و گفت: هم اکنون وحدت رویه خوبی بین مجلس شورای اسلامی و دولت قرار دارد و نهادهای انقلابی در کنار دولت هستند و در واقع راه ما و دولت یکی بوده و هدفمان خدمت به مردم است.

به گفته فتاح بنیاد علوی خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی را از سال ۱۳۹۸ در سروآباد شروع کرده و به تمام تعهدات خود در این شهرستان عمل نموده است.

رییس بنیاد مستضعفان ضمن اشاره به اینکه مریوان به عنوان منطقه هدف محرومیت زدایی بنیاد علوی انتخاب شده است، افزود: بیجار هم در قالب منطقه ویژه از خدمات این نهاد بهره‌مند خواهد شد.

وی به افتتاح ۱۰هزارمین واحد مسکن محرومین کشور در کردستان اشاره کرد و ادامه داد: از ۲۰ هزار واحد برنامه ریزی شده در کشور، هزار واحد یعنی پنج درصد آن به استان کردستان اختصاص دارد.

رییس بنیاد مستضعفان در بخش دیگری از سخنانش قول داد از منابع این نهاد، هشت میلیارد تومان برای آزادی ۲۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان کمک شود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13932
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.