حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
همزمان با دهه مبارک فجر؛

برگزیدگان و منتخبین نمایشگاه عکس طبیعت زمستانی منطقه لیلاخ معرفی شدند

  • کد خبر : 6258
  • 19 بهمن 1401 - 13:43
برگزیدگان و منتخبین نمایشگاه عکس طبیعت زمستانی منطقه لیلاخ معرفی شدند
ظهر امروز و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، مراسم اختتامیه نمایشگاه عکس طبیعت زمستانی منطقه لیلاخ در دهگلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، نمایشگاه عکس طبیعت زمستانی منطقه لیلاخ در سالن نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان خاتمه یافت.

در این مراسم آرش جوانمردی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: شهرستان دهگلان از ظرفیت‌های غنی فرهنگی و هنری برخوردار بوده و در همین راستا و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر جشنواره عکاسی با هدف معرفی طبیعت بکر منطقه به کمک هنر عکاسی برگزار شد.

وی در ادامه گفت : این نمایشگاه به مدت یک هفته و هر روز از ساعت ۸ الی ۱۴ در سالن نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری دهگلان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان بیان داشت : این نمایشگاه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان برپا شد و بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز هزینه برپایی و جوایز این نمایشگاه را تقبل نمودند.

جوانمردی در ادامه عنوان کرد : از اوایل بهمن ماه سال جاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان اقدام به برپایی این نمایشگاه کردیم ، و با استقبال خوب و گسترده مردم روبه رو بودیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان افزود : امیدواریم بصورت مداوم جشنواره‌های عکاسی در سطح شهرستان انجام گیرد، چون امسال برپایی این نمایشگاه با استقبال پورشور مردم واقع بود.

وی با اشاره به اعضای هیأت‌ داوران بیان کرد: هیأت داوران متشکل از آقایان حامد فتحی استاد دانشگاه و عضو انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان ، آرش کشاورزی از عکاسان حرفه ای در شهرستان دهگلان و جناب آقای نادر سلیمی از عکاسان زبده و حرفه ای عکاسی در شهرستان دهگلان هستند.

حامد فتحی استاد دانشگاه و عضو انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان در گفتگو با خبرنگار کردتودی از ارسال عکسها به دبیرخانه جشنواره خبر داد و در ادامه افزود : قریب به ۱۸۰ عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که با رأی هیأت داوران ۳۰ عکس منتخب گردیده و در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

فتحی در ادامه افزود : در بین این ۳۰ عکس منتخب تعداد ۶ عکس در حوزه های مختلف برگزیده و حائز رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و جوایزی به این نفرات اهدا می شود.

وی در ارتباط با هدایا و جوایز مسابقه بیان داشت : در بخش دوربین عکاسی دیجیتال به نفر اول مبلغ ۱۰ میلیون ریال ، به نفر دوم مبلغ ۸ میلیون ریال و به نفر سوم مبلغ ۵ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت و در بخش عکاسی با موبایل و تلفن همراه نیز به نفر اول ۵ میلیون ریال به نفر دوم مبلغ ۴ میلیون ریال و به نفر سوم مبلغ ۳ میلیون ریال هدیه در نظر گرفته شده است.

حدود ۱۸ عکس بصورت منتخب برگزیده و در سالن نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان به معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

در بخش عکاسی با دوربین دیجیتال

نفر اول : جناب آقای نوید عباسی
نفر دوم : جناب آقای باسط مفاخری
نفر سوم : سرکار خانم شایسته سلطانی

در بخش عکاسی با گوشی موبایل و تلفن همراه

نفر اول : جناب آقای پرویز عباسی
نفر دوم : سرکار خانم دلنیا منصوری
نفر سوم : سرکار خانم نشاط میرکی

در پایان علاوه بر تقدیر از ۶ نفر برتر از ۱۲ عکس که توسط ۷ عکاس به اسامی ، نارین محمدی ، پرویز عباسی ، مهدی روشنی ، سینا دارا ، مهدی بختیار ، صادق بدری ، محمد رحیمی کاکه جوب گرفته شده بود نیز تقدیر و جوایزی به آنان اهدا شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=6258
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.