حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:

احداث یک هزار واحد مسکن محرومان در کردستان

  • کد خبر : 13929
  • 28 تیر 1402 - 20:04
احداث یک هزار واحد مسکن محرومان در کردستان
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون ۵۵۰ واحد مسکن محرومان در کردستان ساخته شده و تا آبان ماه سال جاری هم ۴۵۰ واحد باقی مانده هم تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اکبر نیکزاد عصر امروز و در جلسه شورای اداری کردستان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری تشکیل شد، با بیان اینکه هدف اصلی امام خمینی (ره) از تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام احداث مسکن برای محرومان و اقشار کم درآمد بود، اظهار داشت: روز گذشته چهارده هزارمین واحد ویژه خانواده‌های ۲ معلول و بیشتر تحویل داده شد

وی افزود: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد مستضعفان امضاء شده ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در ۳۱ استان کشور احداث می‌کنیم که ۱۰هزارمین واحد آن امروز در کردستان افتتاح و تحویل شد.

نیکزاد خاطر نشان کرد: از این مقدار، سهمیه کردستان احداث یک هزار واحد است که تاکنون ۵۵۰ واحد مسکن محرومان در کردستان ساخته شده و تا آبان ماه سال جاری هم ۴۵۰ واحد باقی مانده هم تحویل داده می شود.

به گفته وی بنیاد مستضعفان اعلام کرده از آبان‌ماه و بعد از اتمام سهمیه ساخت مسکن محرومان در این استان، احداث یک هزار واحد دیگر را هم در این منطقه آغاز می کنیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای اجرای طرح هادی در کشور چهارهزار میلیارد تومان قیر هفته آینده مصوب می‌شود و با این اقدام تعداد زیادی از طرح ها را به سرانجام می رسانیم، افزود: تاکنون ۱۲۴ هزار و ۵۱۰ واحد مسکونی توسط این بنیاد ساخته شده است.

وی در پایان گفت: تا سال ۱۴۱۰ هم همه واحدهای مسکونی روستایی نوسازی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13929
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.