حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

اجرای پروژه نشاط و پویایی در مدارس با نیازهای ویژه کردستان آغاز شد

  • کد خبر : 15286
  • 23 مرداد 1402 - 9:06
اجرای پروژه نشاط و پویایی در مدارس با نیازهای ویژه کردستان آغاز شد
پروژه مهر با شعار دانش‌آموز بانشاط، مدرسه پویا با توسعه عدالت آموزشی و مشارکت اولیا در مدارس با نیازهای ویژه استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان، با اشاره به اینکه پروژه مهر یکی از دستاوردهای مهم در برنامه‌های آموزش وپرورش است، اظهار کرد: این پروژه با ابلاغ شیوه نامه و ثبت نام دانش آموزان در مدارس آغاز شده و هم اکنون در حال انجام است.

طالب محمدی با بیان اینکه پروژه مهر اقدامی مناسب در راستای شاداب سازی مدارس و ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است، افزود: این پروژه با هدف سامان‌دهی و آماده‌سازی امکانات و وسایل آموزشی، توسعه شایستگی‌های معلمان،ساماندهی مطلوب و توانمندسازی نیروی انسانی، برنامه‌ریزی برای ثبت، سفارش و توزیع کتب درسی و سنجش نوآموزان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز فضای بیرونی و داخلی مدارس، تبلیغ، اطلاع رسانی، نظارت و ارزیابی برای اجرای بهتر پروژه مهر آغاز شده است، یادآور شد: هدفمندی و احساس مسئولیت مهری با نشاط را در مدارس استثنایی رقم خواهد زد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان اظهار کرد: کارگروه‌های مختلف باید با تمهید سازوکارهای نظارتی بر اجرای مطلوب فعالیت‌ها در مدارس نظارت داشته و با بهره‌گیری از توان و تخصص کارکنان زمینه ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی هرچه بهتر مدارس را فراهم کنند.

وی با اشاره به انتخاب و انتصاب مدیران جدید مدارس، اضافه کرد: انتخاب و انتصاب مدیران باید با حساسیت و دقت کامل انجام شود تا مدیرانی کارآمد و باانگیزه انتخاب شوند.

پروژه مهر از برنامه های وزارت آموزش و پرورش است که هر ساله در تابستان به منظور تمهید بازگشایی مطلوب و با برنامه مدارس در آغاز سال تحصیلی برای اجرا ابلاغ و در مدارس اجرایی می شود.

این پروژه از سوی وزارت آموزش و پرورش و ادارات کلید خورده و در مدارس اجرا یی می شود وموفقیت آن در مسیر مطلوب برگزار کردن سال تحصیلی جدید نیازمند ساماندهی به موقع امور آموزشی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15286
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.