حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
شهردار سنندج خبر داد:

اجرای طرح جامع ترافیکی در سنندج

  • کد خبر : 15482
  • 28 مرداد 1402 - 10:31
اجرای طرح جامع ترافیکی در سنندج
شهردار سنندج گفت: طرح جامع ترافیکی با نگاه پیاده‌راه‌سازی در دستور کار شهرداری سنندج قرار دارد.

سیدانور رشیدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی اظهار کرد: طرح جامع ترافیکی شهر به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و مورد نیاز شهر و با بهره‌گیری از نظرات مشاوران مجرب و با هدف رفع مشکلات حوزه مسائل ترافیکی هسته مرکزی و کاهش نقاط حادثه خیز شهر در دستور کار شهرداری سنندج است.

وی خاطرنشان کرد: طرح جامع ترافیکی با نگاه پیاده راه سازی در دستور کار شهرداری سنندج قرار گرفته و در همین راستا ایجاد پارکینگ های طبقاتی به ویژه در بافت مرکزی شهر در دستور کار قرار گفته و مشاور نیز انتخاب و مشغول کار است.

شهردار سنندج از ایجاد پارکینگ طبقاتی در میدان آزادی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم برنامه شهرداری سنندج نام برد و گفت: در این راستا توافقات و کارهای کارشناسی با نیروی انتظامی در حال انجام است و این مهم به زودی جامه عمل پوشانده خواهد شد.

رشیدی اضافه کرد: تمام سعی مدیریت شهری طی تقریبا ۲ سال اخیر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری است این مهم به عنوان رویکرد اصلی عمرانی دولت بستر رضایتمندی شهروندان را فراهم می سازد.
وی با اشاره به تعریض پل قشلاق (لاین خروجی) که تاثیر بسزایی در پدافند غیرعامل و کاهش ترافیک دارد، گفت: آغاز تکمیل بلوار کمربندی اسلام آباد (حد فاصل میدان امام رضا و اتصال آن به بلوار ارتش) در ۴ هزار مترطول، آغاز احداث بلوار ۲۴ متری جهت اتصال میدان ۱۲ فروردین به بیمارستان توحید، آغاز احداث تقاطع غیرهم سطح میدان محمدی و…از پروژه‌های کلان شهری با محور رفع ترافیک در شهر سنندج است.

وی افزود: پروژه اسلام آباد دیگر پروژه در دست اجرای شهرداری سنندج است که عملیاتی شدن آن تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک در نقاط مختلف سطح شهر دارد.

شهردار سنندج در پایان از ساماندهی و اجرای پیاده راه هسته مرکزی شهر سنندج با استفاده از دیدگاه و نظر کارشناسان فن به عنوان دیگر برنامه مدیریت شهری در راستا کاهش ترافیک به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15482
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.