حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان:

اجرای بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال پروژه شاخص طی ۲ سال اخیر، دستاورد دولت در استان کردستان است

  • کد خبر : 15906
  • 06 شهریور 1402 - 9:57
اجرای بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال پروژه شاخص طی ۲ سال اخیر، دستاورد دولت در استان کردستان است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: طی 2 سال اخیر 7 پروژه بزرگ با هزینه 13 هزار و 45 میلیارد ریال در استان اجرا شده که برگ زرینی در ارائه خدمت به مردم کردستان است.

محمد فرهاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها اجرای خط انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه شهر سنندج با کارفرمایی شرکت آب نیرو و با هدف تأمین آب مورد نیاز شهر سنندج برای ۷۰۰ هزار نفر در سال افق طرح، با ظرفیت ۵۷ میلیون مترمکعب و با هزینه ۸۵۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: احداث تصفیه خانه آب شهر دیواندره با بهره‌مندی ۵۱ هزار نفر جمعیت شهر دیواندره و ۷۲ روستای مجتمع اوباتو با ظرفیت ۲۵۰ لیتر در ثانیه و با اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های اجرا شده در دولت سیزدهم است.

فرهاد، خط انتقال آب از تصفیه خانه شماره ۲ به تصفیه خانه شماره ۱ و مخازن شهر سقز با هدف تأمین آب پایدار شهر سقز با اجرای پروژه به طول ۵۷۰۰ متر، هزینه ۸۰۰ میلیارد ریال و با ظرفیت انتقال آب به میزان ۴۰۰ لیتر بر ثانیه را از جمله پروژه های شاخص اجرا شده طی ۲ سال اخیر عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: اجرای پروژه تصفیه‌خانه آب اضطراری شهر مریوان با هدف بهره‌مندی ۴۰ هزار نفر در شرق شهر مریوان از آب شرب تصفیه شده با ظرفیت ۲۵۰ لیتر در ثانیه و با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال، پروژه شاخص دیگر اجرا شده در این مدت است.

وی افزود: تکمیل و بازسازی ایستگاه پمپاژ آب اضطراری پل شیخ سنندج با بهره‌مندی ۳۰۰ هزار نفر از آب شرب با ظرفیت آبرسانی به میزان ۱۶۰۰ لیتر بر ثانیه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: نصب و راه اندازی سیستم کامل ازن‌زنی تصفیه‌خانه آب بانه با اعتبار ۳۳٫۴ میلیارد ریال و احداث مخزن ازن زنی تصفیه‌خانه آب بانه با اعتبار ۱۲٫۴ میلیارد ریال و انتقال آب چشمه کانی اصحاب به سد سبدلو با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال هم پروژه شاخص اجرا شده در شهرستان بانه است.

وی گفت: اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب روستای قلیان سنندج با هدف تصفیه فاضلاب و جلوگیری از ورود فاضلاب به سد ژاوه و آلودگی‌های زیست محیطی و با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۶۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز نیز پروژه مهم اجرا شده در حوزه تصفیه‌خانه‌های فاضلاب روستایی است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15906
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.